Με την αποχώρηση του Αία η ένταση που πλανιόταν στην ατμόσφαιρα έσβησε. Ο Ραφαέλ δεν επιθυμούσε να ρωτήσει τι είδους έχθρα είχε δημιουργηθεί ανάμεσα στον Αία και τον Ντάεγκ. Αυτό που τον ένοιαζε ήταν ο λόγος που αυτός μεγάλωσε μακριά από την παρτίδα του. Έτσι όταν όλοι είχαν ηρέμηση ο Ραφαέλ, ο Δημοσθένη και ο Ντάεγκ κάθισαν οκλαδόν σε μια γωνιά με τον Λάγκου να τους παρατηρούσε ήσυχος. Ήταν η ώρα να του εξηγήσουν τον λόγο που η οικογένεια του είχε σκορπιστή. Ο Ντάεγκ και ο Λάγκου γνώριζαν τα γεγονότα και μπορούσαν να του πουν όσα δε γνώριζε ο Δημοσθένης.
Τότε ο Ντάεγκ του μίλησε για τον παππού του και την πρώτη σύζυγό του. Οι δυο τους γνωρίστηκα στα γενέθλια του Ζαχαρία του όγδοου Νάρντουεν. Η πρώτη εντύπωση του Λαέρτης για την Ερατώ ήταν πολύ κακή, την είχε χαρακτήρισα κακοντυμένη και κακόστομη με μια μεγάλη κρεατοελιά κάτω από το μάτι της. Ο Ντάεγκ δεν ήξερε αν όντος ήταν άσχημη καθώς τα μάτια του δεν μπορούσαν να το διαπιστώσουν.
Ο Λαέρτης δεν μπορούσε να αποφύγει τον γάμο με την Ερατώ ήταν κάτι που το επέβαλαν. Η Ερατώ ήταν μια πολύ εκκεντρική γυναίκα ή τουλάχιστον αυτό υποστήριζε πάντα ο Λαέρτης με παράπονο. Η πρώτη νύχτα μαζί της ήταν η χειρότερη της ζωής του αλλά αποδέχτηκε αρκετή για να μένει έγκυος.
Όταν με το καλό έφερε στον κόσμο όχι ένα αλλά δυο δίδυμους γιους. Το ένα είχε τα γνωρίσματα του Νάντρουεν, ενώ το άλλο όχι. Η Ερατώ δέχτηκε με χαρά να θηλάσει το μωρό που δεν είχε τα χαρακτηριστικά του Νάντρουεν. Όταν ήρθε όμως η σειρά του άλλου άρχισε να φωνάζει σαν παλαβή πως δε θα τάιζε το νεογενή που έμοιαζε στον απαίσιο σύζυγο της.
«Δεν καταλαβαίνω γιατί μια μάνα να μη θέλει το ίδιο της το παιδί;» απόρησε ο Ραφαέλ ξαφνιασμένος.
«Όλοι είχαν αυτή την απορία αλλά όταν ρώτησα τον Λαέρτη μου είπε πως μετά την πρώτη βραδιά τους την απέφυγε».
«Αυτός είναι λόγος να μη θέλει το παιδί;» ρώτησε δύσπιστα.
«Δεν ξέρω να σου πω, εκείνο το διάστημα ζούσα μακριά», αποκρίθηκε ο Ντάεγκ. «Ό,τι ξέρω είναι από αυτά που μου είπε ο Λαέρτης».
«Μάλιστα και τι σχέση έχουν όλα αυτά μ' εμένα;» ρώτησε τελικά ο Ραφαέλ.
Στα λεπτά χείλη του Ντάεγκ εμφανίστηκε έλα ελαφρύ μειδίαμα ακούγοντας την ερώτηση του. «Μην είσαι βιαστικός θα καταλάβεις στη συνέχεια», είπε και αφού δε μίλησε ο Ραφαέλ συνέχισε. «Ο Αλέξανδρος μεγάλωσε με μια παραμάνα παραμελημένος από την Ερατώ, ενώ ο Οράτιος είχε όλη τη φροντίδα της. Όταν οι δίδυμα έκλεισαν τα έξη τους, τότε η Ερατώ προσπάθησε να πνίξει τον Αλέξανδρο».
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Οι Άρχοντες των Ανέμων: Ο δωδέκατος Νάρντουεν
Фэнтези«Δράκοι... Τρομερές ιστορίες έχουν γραφτεί για αυτά τα μεγαλόσωμα θηρία, κόκκινα βαμμένες από αίμα ανθρώπων. Ολόκληρα βασιλεία καταστράφηκαν και κάηκαν συθέμελα μέσα σε μια νύχτα. »Δράκοι... Χρόνια έχει κανείς να δει κατάματα έναν, ο φόβος των κατο...