Ο Ραφαέλ έκανε ένα βήμα πίσω, ήταν μάταιο να προσπαθεί να επιτεθεί στον Ντάεγκ, το μόνο που κέρδισε ήταν περισσότερες μελανιές. Το σώμα του πονούσε από της ξυλιές που είχε φάει και τώρα ήταν έτυμος να εγκατάλειψη τη μάχη. Μα, αυτό που τον ωθούσε να συνεχίσει ήταν το απαράμιλλο πείσμα του, που πήγαζε μέσα από την καρδιά του. Η μάχη που είχε δόση με τον Γκάλεν, ήταν κάτι που δεν μπορούσε να ξεχάσει και τώρα που βαστούσε αυτό το ξύλινο σπαθί πίστευε πως δεν έπρεπε να εγκατάλειψη τόσο εύκολα τη μάχη. Είχε αποφασίσει πως από εδώ και πέρα θα έβαζε τα δυνατά του για να βελτιώσει της ικανότητες του και να μπορέσει να προστάτεψε τον εαυτό του.
Σκούπισε με το μανική της μπλούζας του της σταγόνες ιδρώτα που είχαν σχηματιστή πάνω στο μέτωπο του. Στη συνέχεια εφόρμησε ξανά προς το μέρος του αντίπαλου του. Ο Ντάεγκ με ιδιαίτερη άνεση υποδέχτηκε το μανιασμένο χτύπημα του Ραφαέλ και του επέτρεψε να έρθουν πρόσωπο με πρόσωπο. Ο Ραφαέλ παρατήρησε το ήρεμο παρουσιαστικό του αντιπάλου του που έμοιαζε σχεδόν ανέκφραστο.
«Πως το κάνεις, πως μπορείς να δει της επιθέσεις μου, ενώ τα μάτια σου είναι καλυμμένα;» ρώτησε με απορία ο Ραφαέλ.
«Πόσες φορές θα στο πω, βλέπω με ένα διαφορετικό τρόπο από τον δικό σου», απάντησε, αλλά ο Ραφαέλ δεν ικανοποιήθηκε.
«Ναι, ξέρω η ενεργειακή αύρα, αλλά πως; Πώς μπορείς να διαβάζεις κάθε μου επίθετη πριν ακόμα την εκτελέσω;» τον ρώτησε και η πίεση που ασκούσε στο ξύλινο σπαθί του χαράκωσε και τελικά ο ένα από αποκρίθηκε από των άλλον.
«Ραφαέλ, δεν μπορώ να ξέρω τι έχεις στο μυαλό σου ή με ποιον τρόπο θα μου επιτεθείς. Οπότε μη νομίζεις πως έχω την ικανότητα να μαντεύω ή να προβλέπω της επίθεσης σου. Σε αυτό που στηρίζαμε είναι η εμπειρία που έχω αποκτήσει με το πέρασμα των χρόνων. Τώρα, όσο αφορά της επιθέσεις σου, δεν είναι δύσκολο να της διαβάσω, είναι τόσο απλές που εύκολο μπορώ να της αποκρούσω και να σε χτυπήσω. Όσο για την άμυνα σου, είναι σχεδόν ανύπαρκτη, δεν απορώ που τα βρήκες σκούρα με τον Γκάλεν».
Ο Ραφαέλ τον κοίταξε απογοητευμένος. «Δηλαδή, λες πως είμαι αδύναμος».
«Όχι, δεν είπα αυτό, το πρόβλημα σου βρίσκετε στην ίδια σου τη βιασύνη, θέλεις τόσο πολύ να τα καταφέρεις που ανησυχείς υπερβολικά. Με αποτέλεσμα να πανικοβάλλεσαι και να χάσης τη συγκέντρωση σου. Έχεις την ικανότητα να με αντιμετωπίσεις, αλλά οι φόβοι σου σε κυριεύουν και τότε χάνεις τον έλεγχο», εξήγησε απλά. «Τώρα, θα σου επιτεθώ με όλη μου τη δύναμη, όποτε ετοιμάσου να αμυνθείς», τον προειδοποίησε και έφερε μπροστά το ξύλινο σπαθί σημαδεύοντας στον λαιμό του αντίπαλο του.
VOUS LISEZ
Οι Άρχοντες των Ανέμων: Ο δωδέκατος Νάρντουεν
Fantasy«Δράκοι... Τρομερές ιστορίες έχουν γραφτεί για αυτά τα μεγαλόσωμα θηρία, κόκκινα βαμμένες από αίμα ανθρώπων. Ολόκληρα βασιλεία καταστράφηκαν και κάηκαν συθέμελα μέσα σε μια νύχτα. »Δράκοι... Χρόνια έχει κανείς να δει κατάματα έναν, ο φόβος των κατο...