Λίγο πριν η Σεμέλη ξεκινήσει να μαγειρεύει για το μεσημέρι έφτασε στο σπίτι του αγγελιοφόρος ζητώντας του να πάνε στη Δρακόνια. Είχε προκαλέσει ανησυχία το μήνυμα αυτό στο ζευγάρι, γιατί ο Ραφαέλ δεν είχε έρθει όπως έκανε κάθε πρωί. Οι δυο τους αμέσως φρόντισαν να πάνε στο κάστρο να δουν τη Φαίδρα. Όταν έφτασαν ο Ντάεγκ κατέβηκε από τη ράχη της Σεμέλης και σε λίγα λεπτά στέκονταν δίπλα του έχοντας την ανθρώπινη μορφή της. Οι δυο τους κατευθυνθήκαν προς την είσοδο του κάστρου.
Ο Ντάεγκ αφέθηκε στην καθοδήγηση της Σεμέλης και της ζήτησε να τον βαστάζει από το μπράτσο. Ο ίδιος του μέσα από την ενεργειακή αύρα, εξέτασε ολόκληρο το χτίριο αναζητώντας κάτι το ανησυχητικό. Οι άνθρωποι ήταν ήρεμοι, δεν υπήρχε κάτι που να τους προκαλεί αναστάτωση. Εντόπισε τον Ραφαέλ στο δωμάτιο του να κοιμάται ήρεμος, το βρήκε αρκετά παράξενο να είναι ξαπλωμένος τόσο αργά. Δεν αναγνώριζε κάτι το περίεργο στην ενέργεια της αύρα του, απλά κοιμόταν. Έπειτα αναζήτησε τη Φαίδρα, η οποία βρίσκονταν στο γραφείο της μαζί με τον Δημοσθένη, η ενεργειακή αύρα της γυναίκας διακατέχονταν από κάποια αγωνία.
«Όλα είναι φυσιολογικά, εκτός από τη Φαίδρα που βρίσκεται σε ανησυχία. Το περίεργο είναι πως ο Ραφαέλ κοιμάται», είπε ο Ντάεγκ.
«Την ξέρεις τη Φαίδρα, δεν αντέχει αν κάτι δεν είναι όπως το επιθυμεί, πιθανότατα να θέλει να μας ενημέρωση για κάποια απόφαση. Όσο για τον Ραφαέλ... Τον έχεις ζορίσει πολύ το τελευταίο διάστημα πρέπει να είναι εξουθενωμένος».
«Υπερβολές», είπε ο Ντάεγκ χωρίς να επεκταθεί περίστερο γιατί είχαν φτάσει στο γραφείο της Φαίδρας.
Το ζευγάρι πέρασε μέσα ενώ ο Δημοσθένης έφυγε. «Ω! Σεμέλη επέστεψες!» αναφώνησε η Φαίδρα. «Αυτό είναι ένα από τα πιο ευχάριστα νέα τον τελευταίον ημερών. Ελάτε καθίστε», είπε και μόλις βολεύτηκαν τους ενημέρωσε για την κατάσταση τη Φεγγαρόπετρα και τη σύλληψη του Ντράκαν.
«Αν χρειαστεί μπορώ να πάω στη Φεγγαρόπετρα και να τον βγάλω», πρότεινε ο Ντάεγκ.
«Όχι, όχι. Προτιμότερο είναι να ειδοποιήσω όλους στους συμμάχους μας και να τους ενημερώσω για την τρέχουσα κατάσταση. Όμως, ο Ραφαέλ δεν πρέπει να συμμετέχει σε αυτό. Θέλω να τον πάρεις και να φύγετε».
«Όχι, Φαίδρα», διαφώνησε η Σεμέλη. «Ο Ραφαέλ είναι ο δωδέκατες Νάρντουεν, δεν μπορείς να τον απομακρύνεις».
«Ναι, το ξέρω, αλλά πρώτα πρέπει να μάθει καλά τον εαυτό του και ύστερα να πάρει αποφάσεις. Μέχρι στιγμής ο Ραφαέλ ακολουθεί αυτά που του λέμε, δεν έχει ολοκληρωμένη άποψη, καθώς αγνοεί πολλά πράγματα. Αυτό που θέλω από εσάς τους δυο είναι να τον προετοιμάσετε, ώστε μια μέρα να μπορέσει να αναλάβει τα καθήκοντα του ως Νάρντουεν».
VOCÊ ESTÁ LENDO
Οι Άρχοντες των Ανέμων: Ο δωδέκατος Νάρντουεν
Fantasia«Δράκοι... Τρομερές ιστορίες έχουν γραφτεί για αυτά τα μεγαλόσωμα θηρία, κόκκινα βαμμένες από αίμα ανθρώπων. Ολόκληρα βασιλεία καταστράφηκαν και κάηκαν συθέμελα μέσα σε μια νύχτα. »Δράκοι... Χρόνια έχει κανείς να δει κατάματα έναν, ο φόβος των κατο...