45.Αποφάσεις της Φαίδρας

13 4 3
                                    

Την επόμενη ημέρα από την αρπαγή της Αύρας, ο Ντράκαν φρόντισε να ενημερώσει την αρχόντισσα της Δρακόνια. Η Φαίδρα όταν διάβασε το γράμμα, εξοργίστηκε με τον Οράτιο. Με την αρπαγή της πριγκίπισσας κινδύνευε να πλέξει ένα ξένο έθνος στον δικό τους πόλεμο. Όμως τι άλλο μπορούσε να περιμένει από τον αδερφούλη της; Ήξερε πολύ καλά πως πιέζονταν από όλες της πλευρές.

Οι δράκου του Μαύρου Πέπλου δεν μπορούσαν να τον βοηθήσουν, ο Λάγκου τους είχε αναγκάσει να ανέβουν ψιλά στον βορά. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η Φαίδρα να περάσει στρατιωτική δύναμη δίχως να φοβάται την οργή των δράκων. Οι συμμαχικές δυνάμεις αυτήν τη στιγμή συγκεντρώνονταν στην Μυρόνια και στο Νάλεαν. Το πρώτο κάστρο πάντα ήταν υπό την κυριαρχία της. Αντίθετα το Νάλεαν είχε περάσει πρόφτασα στην κατοχή των συμμάχων της.

Σκοπός της Φαίδρα δεν ήταν άλλος από βασίλειο Υνάριαν που επιθυμούσε να περάσει στα χέρια του νόμιμου κατόχου που δεν ήταν άλλος από τον Ραφαέλ. Ιδικά τώρα που είχε ανάψει για τα καλά η επιθυμία αυτή μέσα στης καρδιές των συμμάχων της, ακόμα και στη δική της. Το θέμα της Αύρας φάνταζε μικρό, εξάλλου όταν το έπαιρναν πίσω, η κοπέλα θα ήταν ελεύθερη. Έτσι, αφού συμβουλευτικέ τον στρατηγό Λυσίμαχος αποφάσισε να αφήσουν στην άκρη αυτό το θέμα και να επικεντρωθούν στον κύριο σκοπό τους.

Η Φαίδρα συνέχισε να ενημερώνεται για της εξελίξεις του εμφυλίου, όμως ένα νέο που ήρθε από τους Κέλντους την αναστάτωσε. Φήμες άρχισαν να οργίζουν για την αρπαγή της Αύρας, έλεγαν πως η πριγκίπισσα της Φεγγαρόπετρας ήταν ερωτευμένη με τον Ραφαέλ και εξαιτίας αυτής της αγάπης η πριγκίπισσα το είχε έσκασε την παρτίδα της. Μαθαίνοντας αυτά, η Φαίδρα ανησύχησε και γρήγορα κάλεσε τον ανιψιό και να του μιλήσει.

«Τι έγινε;» ρώτησε ο Ραφαέλ μόλις είδε τη σοβαρή έκφραση στο πρόσωπό της.

«Δε μου αρέσουν τα κουτσομπολιά και ιδικά αυτά που φουντώνουν σαν φωτιά! Εδώ τριγύρω έχει εξαπλωθεί μια παράξενη φήμη, για σένα και την Αύρα».

«Τι είδους φήμη;»

Η Φαίδρα παρατήρησε με προσοχή το πρόσωπό του, ήταν φανερή η περιέργεια του. «Λένε πως η Αύρα έφυγε από την Φεγγαρόπετρα, επειδή είναι ερωτευμένη μαζί σου. Είναι αλήθεια αυτό;»

«Τι; Όχι!»

Η Φαίδρα έριξε μια εξεταστική ματιά στον ανιψιό της, το βλέμμα της ήταν τόσο έντονο και ο Ραφαέλ αισθάνθηκε πολύ άβολα απέναντί της. «Η Αύρα είναι πολύ όμορφη γυναίκα, είσαι σίγουρος πως δεν έκανες κάτι για να εξαπλωθεί μια φήμη σαν αυτή;»

Οι Άρχοντες των Ανέμων: Ο δωδέκατος ΝάρντουενDonde viven las historias. Descúbrelo ahora