126

501 25 3
                                    

,,Takže jestli to chápu dobře, tak se ten jeho Newt urazil a odmítá se Samem mluvit?" zeptal jsem se ho pro jistotu a svůj plán zbití Sama jsem odložil na neurčito.

,,Asi? Hele já vážně nevím, co se mezi nimi pokazilo. Působily, že si rozumí.."

,,Sam by se k němu měl jednoduše vloupat a vyřešit si to s ním."

,,Ale oni nemají vztah jako my." povzdechl jsem si. ,,Hele, prostě.. Sam asi něco udělal, ale netuší co, protože si absolutně nic nepamatuje." řekl jsem mu s povzdechem. ,,A ne, nepraštil se do hlavy." řekl jsem mu, když jsem si všiml, že chce zase něco říct. 

,,Nesnědl mu jeho jídlo? Nebo nutellu? To bych pak toho Newta docela chápal." uznal jsem zamyšleně. 

,,O žádnou nutellu tu vůbec nejde, Sam musel udělat něco příšerného, že se na něj Newt takhle naštval. I když já ani nevím, jestli se na něj naštval nebo tak.." povzdechl jsem si. 

,,Zlato, je to jejich věc, určitě si to vyřeší sami. Newt nejspíš jen potřebuje čas a Sam by mu ho měl dopřát. Prostě je pro dnešek neřeš a místo toho se soustřeď jen a jen na nás. Říkal si, že máš hlad. Co by sis dal?" zeptal jsem se ho s úsměvem.

,,Jo asi máš pravdu." uznal jsem zamyšleně. ,,A chci kebab." dodal jsem téměř okamžitě.

,,Já myslel, že půjdeme někam do restaurace, ale jestli chce moje zlatíčko kebab, tak tedy dojedeme pro kebab." rozhodl jsem s  úsměvem.

,,Ale jestli chceš něco jiného tak klidně můžeme jet někam jinam."

,,Zlato, to co chci já si od tebe vezmu až budeme doma." ušklíbl jsem se.

,,Takhle jsem to nemyslel úchyle!" napomenul jsem ho po pár vteřinách, během kterých jsem tak trochu přemýšlel, jak to vlastně myslel.

,,Ale notak, děláš jako by se ti to nelíbilo." řekl jsem mu uraženě.

,,Jistě že se mi to s tebou líbí já jen.. mluvil jsem o jídle a ty si hned téma hovoru přenesl k posteli."

,,Kdo tady mluvil o posteli? Já myslel třeba hned za dveřmi, nebo v kuchyni, možná v obýváku.. pak taky v koupelně.. Ale místo nechám na tobě." rozhodl jsem nakonec s drobným úsměvem a krátce se podíval na rudou tvář svého přítele.

Text with boysKde žijí příběhy. Začni objevovat