111

940 40 11
                                    

Spokojeně jsem se k Samovi tiskl a po chvilce usl. Jsem vážně rád, že si s bráchou promluvil on. Nevím jak bych to měl řešit ... nemám rád konflikty..

Usl jsem chvíli po Newtovy, ačkoliv jsem ještě před tím přemýšlel, jestli bych se na tu sázku neměl vykašlat. Prostě... na Benovi mi záleží, hodně. Ale.. nechci kvůli němu ublížit někomu tak nevinému jako je Newt..

Ráno jsem se probudil dřív než Sam, je krásný kdy spí, jak pravidelně oddechuje, jak jsou jeho dlouhé bílé vlasy dalo by se říct rozházené po polštáři.. mohl bych tu o něm mluvit hodiny... ale asi půjdu přichystat snídani. Dostal jsem se z jeho objetí, vzal si nějaké oblečení ze skříně a šel do koupelny, po spáchání hygieny jsem Samovi ještě přichystal kartáček, máme tu několik nových, které jsou určeny pro návštěvy. Potom jsem si to již oblečený namířil do kuchyně, kde jsem se setkal s Alexem, který aktuálně smažil vajíčka k snídani.

,,Ahoj, přichystáš prosím i pro a Sama?"

,,Ahoj, jo jasně... jak sis užil noc?" zeptá se krapet nepříjemně..

,,Bylo to fajn.." zamumlám potichu, ale v zápětí u stojí Alex a celého si prohlíží.

,,Pokračovali jste v tom, když jsem odešel?"

,,No.. ne..

,,To je dobře."

,,Ale kdybys tam nepřišel pokračovali by jsme." No nejspíš ne, ale to on vědět nemusí!

,,Ale nepokračovali jste a to je dobře. Sam pro tebe není ten pravý."

,,To odvoláš! Sam je pro dokonalý!"

,,To rád slyším Babe~" řeknu, když vejdu do kuchyně a vyslechnu si jejich rozhovor. Abych jeho bratra ještě víc naštval přitáhne si Newta do polibku.

Všiml jsem si Alexova naštvaného výrazu, tomu jsem ale nevěnoval moc pozornost a místo toho jsem se věnoval Samovi. ,,Alex dělá snídani, máš hlad, že jo?" Zeptám se s úsměvem, když se ode mě odtáhne a sedne si na židli, přičemž si stáhl na klín. Spokojeně jsem se k němu přitulil a nechal ho aby objal. Nechápu jak může Alex tvrdit, že pro Sam není dobrý..

Text with boysKde žijí příběhy. Začni objevovat