Zbytek školy utekl poměrně rychle a já se následně i se Samem vydal pryč. Nevím, co se mezi ním a Newtem stalo, ale určitě se to vyřeší. Tedy snad.. Před školou jsme se museli rozloučit, protože k nám došel Daniel, který mě téměř násilím odtáhl k autu. Pořád nemá Sama moc v oblibě, ale to asi nevadí.
Čekal jsem na svoje zlatíčko před školou. Dnešek bude fajn, pojedeme se někam najíst a pak pojedeme ke mě, kde bude mít možná náladu na něco trochu jiného, než jen mazlení. Chtěl bych s ním zkusit spoustu dalších věcí, ale zatím zůstáváme jen u jemného sexu, nebo jak to nazvat.. Netvrdím, že mě to s ním nebaví, jen bych s ním chtěl zkusit to, co jsem zkoušel s jinými. Ale nebudu na něj spěchat, dám mu tolik času, kolik bude chtít. Asi je krapet naivní myslet si, že by za mnou někdy přišel s tím, že chce vyzkoušet něco jiného. A i kdyby s něčím takovým přišel, nejspíš by myslel něco jiného než já.. Povzdechl jsem si a podíval se zpátky ke vchodu do školy, ze kterého zrovna vycházel můj přítel. Celkem mě naštvalo, že byl Sam u něj. Jistě, chápu že jsou přátelé, ale až moc se k němu měl. Došel jsem k nim a spolu s krátkým 'ahoj' jsem svého přítele dotáhl k autu.
,,Em taky tě rád vidím, ale nemusíš mě takhle táhnout. Šel bych s tebou přece dobrovolně." řekl jsem mu s úsměvem a krátce ho políbil. ,,A teď už pojď, umírám hlady." pobídl jsem ho a nastoupil do auta.
,,Jak bylo ve škole?" zeptal jsem se ho po chvilce jízdy a krátce se na něj podíval, než jsem svou pozornost vrátil zpátky k silnici.
,,Celkem to šlo, jen mě teď trochu trápí Sam.." řekl jsem mu zamyšleně.
,,Co ti udělal?" zeptal jsem se ho a byl připravený si pro Sama dojít a zbít ho.
,,Cože? Ne nic mi neudělal. Jen.. jeho vztah s Newtem je teď poměrně komplikovaný.. Víš... nejspíš mu něco udělal, ale Sam netuší co. Newt mu nebere telefon ani neodepisuje na zprávy.. navíc už dva dny nebyl ve škole a to se mu vážně nepodobá.."
/*/*/*/*/*/*/*/
Vítám vás u další kapitoly. A nebojte, pro dnešek ještě nekončíme