,,To snad nemyslíš vážně!"
,,Ale ano, myslím. Takže?",,A ta odměna může být vážně cokoliv?"
,,Ano."
,,Dobře, tak se ptej."
,,Jak se jmenovala má první holka?"
,,Nikdy si holku neměl."
,,Špatně, měl jsem holku."
,,Cože?"
,,Jo, jmenovala se Lucy."
,,Kdy?"
,,Když naši ještě byli spolu, tak dál. Kdy jsem zjistil, že jsem gay?"
,,Když si potkal mě."
,,Em ne."
,,Jo, protože si na to přišel, když jsem tě začal stalkovat. Takže když si potkal mě."
,,To se nepočítá."
,,Počítá."
,,Ne."
,,Jo."
,,Ne. A jdeme dál. Kdo je můj otec?"
,,Hajzl."
,,Správně. Jaké mám záliby?"
,,Trávit se mnou čas, být s přáteli, házet po mě věci."
,,A dál?"
,,Máš rád seriály a filmy. Nemáš moc rád když ti někdo říká co máš dělat."
,,Taky pravda, takže... Mám nějaké sourozence?"
,,Vlastní rozhodně ne."
,,Takže zatím máš tři odměny a dva tresty."
,,Čtyři odměny."
,,Tři. Chceš pokračovat?"
\\
Kdyby vás napadly další otázky tak pište.
//,,Ale notak babe... no dobře, ale jen proto že máš ty nejkrásnější oči na světě." zalichotím mu s pohledem do jeho očí a on opět zrudne. ,,Záleží mi na tobě a mám tě hodně rád. Celou tu dobu jsem se ti vyhýbal protože.. jsem se bál že bys o mě neměl zájem, vím že to zní hloupě.. ale.. myslel jsem že i kdybys o mě zájem měl, ublížil bych ti a to nechci."
,,Ale ty mi neubližuješ." přeruším ho v jeho monologu, říkal přesně to co jsem vždycky chtěl.. chtěl jsem aby si uvědomil, jak moc mu na mě vždycky záleželo..
,,Ale pořád ti můžu ublížit.. "
,,Ty bys mi nikdy neublížil." řeknu odhodlaně a propletu si s ním prsty jedné ruky.
Je tak sladce naivní... ,,Ani nevíš jak moc rád jsem, když si tu se mnou." řeknu s úsměvem a políbím ho.
Polibek mu s nadšením opětuju a užívám si to, cítil jsem jak jeho stisk mírně zesílil a musel jsem se pousmát. ,,Jak to tedy mezi námi je?" zeptám se krapet nedočkavě.
,,Zatím nijak." řeknu mírně smutně. ,,Ale byl bych moc rád kdyby se to změnilo. Takže se tě musím zeptat, chceš abych se stal tvým přítelem?"
Zesmutněl jsem, když řekl že nijak. Ale potom řekl tu kouzelnou větu a já nezabránil slzám štěstí. ,,Ani nevíš jak rád." řeknu nakonec a políbím ho.