Docela mě překvapilo, že si na mě sám přelezl, ale rozhodně jsem proti tomu nic nenamítal. Chtěl bych to už mít za sebou.. ,,Víš babe.. co takhle v našem vztahu trochu pokročit?"
Nad jeho slovy jsem se zarazil a mírně se odtáhl. ,,Promiň ale.. Ještě na to nejsem připravený." řeknu opatrně. Vážně na to nechci jít hned.
,,Promiň Newte, klidně ti dám čas." řeknu s úsměvem.
,,Děkuju, ale nevadí ti to, že ne?"
,,Jastě že ne."
Nakonec jsme v parku strávili ještě asi hodinu, než jsem se vrátil domů. Na mé přání Sam skoro vůbec nevyzvídal a místo toho se mě jen snažil přivést na jiné myšlenky. Vážně je úžasný. Došel jsem domů, kde už čekal Alex, kterého jsem popravdě moc neřešil. Byl jsem šťastný a on by mi to určitě pokazil těmi svými teoriemi.
Po rozloučení s Newtem jsem šel domů a šel k sobě do pokoje. Po chvíli za mnou přišla má sestra Megan.
,,Děje se něco?" Ona za mnou většinou nikdy jen tak nechodí.
,,Jen jsem si chtěla pokecat, jak ti to vlastně klape s tím Newtem?"
,,No celkem dob- počkat, jak o něm víš?"
,,To víš, básníš o něm ze spaní." Nebásní, ale to není důležité.
,,Em aha.. zvláštní, nikdy dřív jsem ze spaní nemluvil."
,,To víš, Newt s tebou dělá divy." Zasměje se.
,,Stejně je divný, že tě to zajímá."
,,Tak mě to zajímá no. Už jste spolu spali?"
,,Co? Ne? Teda, proč tě to vůbec zajímá?"
,,Mám své důvody, tak ahoj."
Hned jakmile to řekla odešla. Tohle bylo divný.