130

453 22 2
                                    

(Pohled Bena)

Alex nakonec usnul, přičemž se mi opíral o rameno. Zbožňuju, když takhle usíná, ale nestává se to moc často. Dnešek je jeden z lepších dnů. Dál jsem ho držel kolem ramen a hladil ho po ruce.

Už před nějakou dobou mi došlo, že abych získal Alexe, budu si nejdřív muset získat Newta. Ale ten by se se mnou jen tak nebavil, zkoušel jsem to už hodně krát a všechny mé pokusy skončily katastrofou.

Stejně jako veškeré mé pokusy o to získat Alexe. Je k neuvěření, jak moc slepý občas je. Ale když se někomu líbí Newt nebo naopak, tak si toho všimne hned. Skoro jako by všechny mé pokusy o to si ho získat schválně ignoroval.

Uznávám že jsem ho ještě ani nepozval na rande, tedy vlastně pozval, jen on to nepochopil. Několikrát jsem se ho zeptal, jestli by nechtěl jít někam ven, ale on to vždy pochopil jako přátelskou schůzku. Několikrát sebou dokonce vzal i Newta nebo nějaké jiné lidi.

Jednou jsem se ho doslova zeptal na to, jestli by nešel na rande. Ale on to pochopil tak, že jsem myslel dvojité rande. Bylo vážně peklo shánět si někoho na poslední chvíli. Naštěstí tehdy kolem šla jedna holka ze školy a tak jsem měl o doprovod postaráno.

Nechci riskovat, že Alexe ztratím kvůli nějaké hlouposti, ale přátelství s ním už mi zkrátka dávno nestačí. Chtěl bych s ním dělat jiné věci, než jen ty co děláme. Alex si dost často ani neuvědomuje, jaké sebekontrole se kvůli němu musím vystavit.

Možná mě takhle od sebe podvědomě odhání, pochybuju, že by to dělal schválně. Několikrát jsem se už snažil odzamilovat a spokojit se jen s přátelským vztahem. Ale nikdy mi to nevyšlo...

Jistě pořád spím s různými lidmi a defacto vždycky se jedná jen o jednorázovky, ale dost často u toho myslím na Alexe, vlastně skoro vždycky. Představuju si, jaké by to bylo kdyby pode mnou ležel on. Jaké by to bylo, kdyby sténal mé jméno. Jaké by bylo slyšet ho prosit o víc... Ale s touhle jeho slepotou se to nikdy nestane.

Možná proto jsem se svou sestrou domluvil tu hloupou sázku pro Sama. Plán byl jednoduchý. Sam si Newta omotá okolo prstu, ten se do něj zamiluje ještě víc. Potom ho Sam využije a odkopne. Newt se zhroutí. Alex se bude snažit udělat pro něj to nejlepší. Já mu budu se vším pomáhat a nakonec si ho získám.

Pochopí, že jsem pro něj nejlepší a bude se mnou. Konec konců teď budu někdo, kdo jeho malého brášku ochrání před tím parchantem, který mu zlomil srdce. Alex mě bude milovat. Teď už je jen otázkou času, než s ním začnu chodit.




/*/*/*/*/*/*/

Vítám vás u další kapitoly

Co říkáte na toto odhalení?

Budu moc ráda za komentáře a za hlasování

Jinak jsem se rozhodla, že odteď budu vždy na začátek kapitoly psát jaká postava je v jaké kapitole jak psaná, myslím styl písma. Aby se vám to zbytečně nepletlo. Takhle označené budou jen postavy, z jejichž pohledu je kapitola psaná, nebudu sem psát jakým stylem je psaný někdo, kdo v kapitole jen něco říká, protože tam stejně defacto vždy píšu jméno

Jinak jak užíváte prázdniny?

U mě je to teď krapet chaotické, ale budu se snažit si pár kapitol předepsat

Tak zase v sobotu

Text with boysKde žijí příběhy. Začni objevovat