139

394 22 4
                                    

(Pohled Sama
Pohled Newta)

Stál jsem kousek od Newtova domu a čekal na to, jestli ho uvidím nebo ne. Nakonec jsem ho zahlédl, jak vychází z domu a když jsem svou pozornost zaměřil více na objekt, který Newt drží v rukou, zjistil jsem, že nese balíček, který jsem mu nechal. Dost mě zajímalo, co se chystá udělat a tak jsem se nenápadně vydal za ním. 

Prošel jsem skrz celý park a nakonec došel ke kontejneru. Podíval jsem se na krabici ve svých rukou a zhluboka se nadechl a zase vydechl, abych se uklidnil. Musím to vyhodit. Určitě bych se pak stále držel v představě, že bych se Samem mohl něco mít a to nejde. Musím se od něj prostě... nějak dostat a překonat to. Nakonec jsem tedy otevřel víko kontejneru a hodil balík dovnitř.

Sledoval jsem ho až ke kontejneru a doufal, že nemá v plánu to, co si myslím, že v plánu má. Veškeré mé doufání zmizelo v okamžik, kdy otevřel víko kontejneru a balík pár vteřin na to skončil v něm. 

Zvládl jsem to! Vyhodil jsem to a ani jsem to neotevřel. Ulevilo se mi, když jsem si uvědomil tu skutečnost, že se mi povedlo to se Samem definitivně ukončit. S drobným úsměvem jsem se následně vrátil zpátky domů.

Zůstal jsem zaraženě stát na místě. Jak to mohl vyhodit, aniž by se na to vůbec podíval?! Jestli chce definitivní konec tak budiž. Nebudu se zbytečně snažit mluvit s někým, kdo se mnou očividně nechce mít nic společného. 

Dorazil jsem domů a šel za Alexem, abych mu řekl, že jsem se toho dokázal zbavit. Nakonec jsem ho našel u něj v pokoji. ,,Zvládl jsem to. Teď už je oficiálně konec." řekl jsem mu s úsměvem a sedl si k němu na postel. 


/*/*/*/*/*/*/

Vítám vás u další kapitoly, snad se líbila 

Jak si myslíte, že to bude pokračovat?


Text with boysKde žijí příběhy. Začni objevovat