117

930 41 15
                                    

Dny postupně ubíhali a nastal sedmý den, dnes bych se podle sázky měl s Newtem vyspat, být s ním ještě dva týdny a potom ho odkopnout. Zní to jednoduše, ale je to šíleně složité, za těch pár dní, co jsem s ním trávil čas, jsem si ho až moc oblíbil a začal k němu něco cítit. A není to jen tak něco, nechci mu ublížit, chci ho chránit a nejradši bych v našem vztahu pokračoval, ale to nejde. Nemůžu mu dál lhát, jestli s ním chci mít vztah, musím mu říct o té sázce a doufat, že se na mě nevykašle. Dost možná právě proto teď držím v ruce mobil s rozepsanou zprávou pro Newta. Po chvíli uvažování jsem zprávu odeslal.

Sam- Nutně s tebou potřebuju mluvit, mohl bys ke mě co nejrychleji přijít?

Na odpověď jsem ani nemusel čekat moc dlouho.

Newt- Jasně, budu tam do půl hodiny.

Tak jo, teď už stačí jen dát vědět Cas, že se sázkou končím. Vyytočil jsem její číslo a ona to po malé chvilce zvedla.

,,Tak jak jsi na tom s Newtem, moc dobře víš, že dneska je poslední den kdy můžeš ty víš co."

,,Právě o tom s tebou chci mluvit."

,,Jak to myslíš?"

,,Končím."

,,Cože? Teď tě nechápu."

,,Končím s tou sázkou."

,,Ale co Ben?"

,,Ten ať si trhne, nestojí mi za to, abych Newtovi ublížil."

,,Co máš v plánu?"

,,Všechno mu řeknu."

,,Ale on tě pak nechá."

,,Tak ať, miluju ho a nechci mu dál lhát."

,,Ale ty to nemůžeš ukončit!"

,,Můžu."

,,Ale měli jsme dohodu!"

,,Ta se ruší, za půl hodiny přijde Newt. A já mu vše řeknu, ať se ti to líbí, nebo ne." řeknu a hovor ukončím.

///

Takže, jak si myslíte, že to bude pokračovat?

Text with boysKde žijí příběhy. Začni objevovat