Toto není nový příběh pouze pokračování. Pro ty co na tento příběh narazili a nečetly první díl s názvem Text with boy doporučuji přečíst.
Pro ty co nechtějí číst první díl sem dám krátké shrnutí. Takže od teď tu budou spoilery.
=====
Jonathanovy jednoho dnes napsal neznámí stalker který ho už delší dobu sledoval. Po pár náhodných nočních setkání se Jonathan rozhodl přistanupit na stalkerovu dohodu o jednom hovoru u kterého si bude jeden z nich honit. Jonathan se z toho vyvlikl tak že vypl zvuk a odešel z pokoje. Naneštěstí se ten den vrátila Jonathanova matka která zapla zvuk a slyšela hovor. Jonathanovi dala zaracha a zabavila mu všechnu elektroniku. Jonathan byl ale domluvený s jedním kamarádem že půjdou na party kterou pořádá Samova sestra. Jonathanova matka měla Sama celkem ráda a tak mu dovolila tam jít. Jonathan se tak trochu opil + mu Sam který ho chtěl dostat do postele přidal něco do pití. Samovi se ale do plánu připletl Jonathanův stalker Daniel a po nějaké té hádce jeli Sam, Jonathan a Daniel k Danielovi domů kde Daniel Sama zamkl ve špajzu. Poté co se s Jonathanem vyspal a poté co Jonathan usl se šel osprchovat. Když procházel kuchyní pustil Sama ze špajzu a Sam se vydal do ložnice za Jonathanem.
=====
Daniel
Jonathan
Sam
Jonathanova matka
No a pro ty co první díl četli sem dám poslední kapitolu která byla v prvním dílu.
.
Neřešil sem ho a odešel sem do koupelny.
Došel sem do ložnice a on vážně spal. Oh je cute.. sednu si vedle něj na postel a nakloním se k němu. ,,Vstávej zlatíčko, teď nemůžeš spinkat, něco si mi slíbil a musíme to stihnout než se Daniel vrátí." zavrním mu do ouška a on se vzbudí.
,,Co tu děláš Same?" zeptám se ospale.
,,Slíbil si mi že si užijeme." řeknu a políbím ho.