129

500 25 0
                                    

Po nějaké době se ozval zvonek a já se podíval na Alexe, který šel ke dveřím, zatímco já seděl na gauči a dál sledoval Alexe.

Došel jsem až ke dveřím a následně otevřel. Za dveřmi stál Ben s krabicí od pizzy v ruce a taškou s pitím v té druhé.
,,Ahoj, co takhle filmový večer?" zeptal se s úsměvem a vešel dovnitř.
,,To zní dobře, jen nevím, jestli bude Newt souhlasit." řekl jsem mu zamyšleně a i s ním šel do obýváku.
,,Ale notak, vzal jsem kvůli němu šunkovou pizzu." uchechtl se Ben a následně položil pizzu i pití na konferenční stolek.

,,Nezní to špatně." řekl jsem Alexovi s drobným úsměvem. Nechci aby se kvůli mě nějak omezoval, navíc rozptýlení nejspíš bude lepší než se dál utápět ve vzpomínkách se Samem. Nakonec jsme sledováním filmů strávily celý den a já si nakonec šel lehnout, přičemž  se ti dva ještě dívali na film, který se mi stejně moc nelíbil.

,,Nakonec to nebyl až tak špatný nápad, co myslíš?" zeptal se mě s úsměvem Ben a já nemohl jinak než souhlasit. 
,,Je fajn, že na toho hajzla přestal myslet." uznal jsem zamyšleně.
,,To ano, nechápu, jak mu to mohl udělat. Navíc když na něm Newtovi tolik záleželo." řekl celkem nevěřícně Ben.
,,Měl jsem ho od něj držet dál." řekl jsem nakonec. Vím, že jsem Newtovi tvrdil opak a že je dobře, že ví co je zač, ale kdybych mu v tom zabránil, tak by mu dost možná neublížil.
,,Kdybys mu v tom bránil, byl by s ním i tak. Sám přece víš jak se zachoval, když si mu v tom chtěl zabránit. Chtěl by ho o to víc, takže.. Nemohl si s ním nic udělat a teď si tady pro něj. To je to hlavní." řekl s úsměvem a objal mě kolem ramen. 
,,To máš pravdu, asi.." uznal jsem zamyšleně. ,,Jen bude složité až se vrátí do školy." řekl jsem mu zamyšleně. 
,,Neboj, budu se starat o to aby se k němu ve škole moc nepřibližoval." uznal zamyšleně Ben a já nemohl jinak než souhlasit.


/*/*/*/*/*/

Vítám vás u další kapitoly, tak zase v sobotu 

Text with boysKde žijí příběhy. Začni objevovat