109

912 40 7
                                    

Zvednu se od Newta, ale pořád ho jednou rukou hladím po boku a prsty druhé ruky s ním mám propletené. ,,To neučili klepat?" zeptám se, přičemž ho propaluju pohledem a on radši rychle zavře dveře.

,,Tohle je trapný.." zamumlám potichu a sednu si, ale jeho ruku nepouštím. ,,Co si o mě teď bude myslet?"

,,Však nejsi malé dítě, tohle dělat můžeš." To se vážně tak moc stydí?  ,,Já to s ním vyřídím dobře?"

,,A nebude naštvaný?"

,,Jistě že ne, je to tvůj bratr, tohle musí pochopit."

,,No.. asi máš pravdu.." řeknu s mírným úsměvem. ,,V kolik vlastně musíš být doma?"

,, dorazím, tak dorazím." řeknu s úsměvem. ,,Chtěl bys abych tu přespal?"

Takže takhle to u nich funguje? Nemá nastaveno v kolik musí přijít domů? Páni.. taky bych chtěl vědět jaké to je.. ,,Kdyby ti to nevadilo.. já.. chápu že máš možná něco důležitějšího tak.."

,,Nic pro není důležitější než ty." řeknu a všimnu si jak zrudnul. S ním to bude opravdu snadné, možná moc..

Tohle se tak hezky poslouchá.. Obzvlášť od něj, jak dlouho jsem chtěl aby mi tohle řekl? Měsíc? Dva? Půl roku? Rok? Sám nevím.. ale byla to šíleně dlouhá doba. Tím jsem si jistý. ,,Takže tu přespíš?"

,,Jasně že jo, tak to půjdu vyřešit s tvým bratrem, chceš jít se mnou, nebo tu na počkáš?" zeptám se. Je vážně roztomilý.. navíc krásně sténá, zajímalo by , jak bude sténat budu v něm. Je mi skoro líto ho takhle využívat, ale jinak to nejde.

///
Takže, půjde s ním nebo ne?

Mimo to, mám teď trochu mrtvý bod ohledně Daniela a Jonathana, máte nějaký nápad jak by mohl jejich život pokračovat?

Nebo by jste byli radši, kdybych teď pár kapitol věnovala jen Newtovi se Samem?

Text with boysKde žijí příběhy. Začni objevovat