(Daniel
Jonathan),,Je... to komplikované. Prostě... ze začátku jsem nic takového nehledal, ale časem mi prostě přestal stačit normální sex. Líbilo se mi, když jsem svého partnera mohl ovládat a nutit ho ke všemu, co jsem chtěl." řekl jsem mu a pak se zarazil, když jsem si všiml jeho výrazu. ,,Ale tobě bych nic takového nikdy neudělal. Se vším bych přestal, kdybys chtěl." ujistil jsem ho a chytil ho za ruku.
Zaraženě jsem ho sledoval a nevědomky se začal mírně třást, když začal mluvit o ovládání a nucení svého partnera do čehokoliv chce. ,,Prý... prý si někomu způsobil i modřiny a jizvy." namítl jsem potichu.
,,To... se stalo jen párkrát, často z toho jsou modřiny." řekl jsem mu upřímně. ,,Ale jizvy jen zřídka kdy."
,,Tak proč je měl on?!" zeptal jsem se ho naštvaně.
,,Protože mě naštval jasný?!" vyjel jsem po něm a pak se zarazil. ,,Promiň. Prostě... s tím klukem jsme byly domluvení na tom, že si s ním můžu dělat co chci, oba jsme s tím souhlasili, ale... pak se mu to přestalo líbit a rozešli jsme se." řekl jsem mu a pohladil ho po vlasech. ,,Zlato, už je to minulost. Nic z toho dělat nemusíme, můžeme prostě mít sex jako doteď, nikdy bych ti neublížil."
,,Já vím jen... je zvláštní něco takového zjistit, ale... chtěl bych to zkusit." uznal jsem zamyšleně.
,,Moment, cože?" zeptal jsem se ho zaraženě. ,,Viděl si přece tu místnost? A slyšel si o těch věcech a... i přesto to chceš zkusit?" zeptal jsem se ho zaraženě.
,,Já... nelíbí se mi úplně všechno, ale... možná by jsme někdy mohli zkusit nějaké hračky?" navrhl jsem mu nejistě a propletl si s ním prsty.
,,To myslíš vážně?" zeptal jsem se ho zaraženě a mírně nadšeně zároveň. Moc rád bych s ním něco zkusil, ale... nechci mu ublížit. Nemůžu si dovolit ho ztratit.
***
,,Vážně si tím jsi jistý?" zeptal jsem se ho opatrně a pohladil ho po boku.
,,Budeš se mě na to ptát pokaždé?" zeptal jsem se ho s nejistým úsměvem. Nevěděl jsem, kde přesně je, kvůli zavázaným očím. Proto jsem byl na jednu stranu rád za to, že se mě alespoň dotýkal.
,,Promiň." řekl jsem mu s nejistým úsměvem a krátce ho políbil. ,,Jen ti nechci ublížit." připomněl jsem mu s úsměvem a začal ho připravovat. Trochu mě překvapovalo, že si to téměř okamžitě začal užívat, ale byl jsem rád za to, že se až tolik nebál. Nevím, co bych dělal v případě, že by mě odsoudil a nechtěl se mnou už nic mít.
*/*/*/*/*/*/
Vítám vás u další kapitoly, příště se vrátíme k tomu, co se děje u Sama, Newta a Alexe