105

1K 36 4
                                    

,,Zlato pospěš si, jsi horší jak holka."

,,Tys měl snad někdy holku? A to jsem myslel že o tobě vím všechno..."

,,Ty a vědět o mě všechno? To žes byl můj stalker neznamená, že o mě víš všechno."

,,Ale znamená."

,,Vážně? Takže když se tě na něco zeptám tak odpovíš?"

,,Jistě."

,,Dobře, zeptám se tě na hromadu otázek. Když odpovíš dobře dostaneš odměnu."

,,Jakou odměnu?"

,,To si urči ty. Dovoleno je cokoliv."

,,To zní moc dobře, v čem je háček?"

,,Když odpovíš špatně dostaneš trest."

,,Trest?" Jen počkej, jednou ti dám takový trest, že na to nezapomeneš. ,,Jaký?"

,,Nezasuneš."

//
Otázky na které by se Johnatan mohl zeptat mi klidně napište do komentáře, to samé platí o odměnách.

No a teď k Newtovi a Samovi.
//

,,Vůbec nic si nezkazil." řeknu v klidu a začnu mu otírat slzy.

,,Ale pokazil... Alex na bude naštvaný... jistě jsem ho zklamal." řeknu smutně.

Mám nemám... ,,Hele, tvůj bratr musí pochopit že jsi dost starý na to, aby ses rozhodoval sám. Nemůže pořád nutit dělat něco co nechceš. Nejsi malé dítě."

,,Co tím chceš říct?" zamumlám potichu a zvednu k němu pohled.

,,Tak třeba to, žes kvůli němu přišel pozdě do školy, kdybys neměl tak dobré známky a dokonalou docházku měl bys dost velkej průšvih."

,,Takže... chceš říct, že je Alex proti ?"

,,To rozhodně ne, jistě to s tebou myslí dobře. Jen mám pocit že .. jak to říct... omezuje. Jen si šel do kina a měl řeči."

,,Jen nechce abych se v noci bál. Teda..." řeknu a trochu zrudnu.

,,Jsi roztomilý když se červenáš." Řeknu a on zrudne ještě víc. Tenhle týden ho musím dostat do postele... a teď, když je skoro na dně, by toho šlo dosáhnout. Ačkoliv je pravda že je roztomilý...

,,... děkuju asi..."

,,Můžu se na něco zeptat?"

,,Jistě."

,, proti tvůj bratr něco? A chci pravdivou odpověď."

,,Popravdě.... ti to řeknu potom co mi ty řekneš, jak to mezi námi je." řeknu celý rudý.

///
Takže, vzhledem k tomu že v hlasování vyhrála možnost c/ budou kapitoly psaný tímto stylem. Snad se líbí.

Text with boysKde žijí příběhy. Začni objevovat