110

903 40 2
                                    

,,J-já.. radši počkám tady jestli to nevadí.. "

,,Jasně že to nevadí, za chvíli jsem zpátky." řeknu s úsměvem, dám mu pusu do vlasů a jdu dolů za jeho bratrem. Ten seděl v obýváku a 'koukal se' na televiziUpřímně pochybuju o tom, že by vůbec věděl o co v tom filmu šlo. ,,Příště laskavě klepej." řeknu v klidu.

,,Nevěděl jsem, že tu budeš." řekne Alex chladně.

,,Takže to mám chápat tak, že mu lezeš do pokoje, kdykoliv se ti zachce?" Uchechtnu se.

,,Cos tu vlastně dělal?"

,,Popravdě tvého bratra, ale to asi slyšet nechceš takže.." ani jsem to nestihl doříct a mi přistála facka. To jako fakt?!

,,Přestaň se okolo něj motat."

,,Tss hele chápu, že se o něj bojíš a chceš ho před vším chránit, ale on není malé dítě. Navíc myslím, že bys mu měl nechat trochu volnosti."

,, moc dobře vím co je pro něj nejlepší. A ty to rozhodně nejsi."

,,Bejt tebou se zklidním a přestanu se mezi nás dva motat, nechceš přece, aby se tvůj malý bráška dozvěděl o té facce, že ne?"

,,Tss.. To neudělaš."

,,A kde bereš tu jistotu? Pochop, mohl bych mu nalhat cokoliv a uvěřil by mi."

,,Seš hajzl. Nic jiného."

,,A ty jsi nevychovaný. Jestli chceš a Newtem mluvit a probrat tamto, tak do toho, jen mu dej pár minut aby si alespoň trochu odpočinul. Nebo to radši nech na ráno, možná spí." řeknu a odejdu.

,,Tak jak to dopadlo?" zeptám se z postele, hned jakmile se za Samem zavřou dveře.

,,No.. celkem v pohodě, možná si s tebou bude chtít promluvit, ale to ráno." řeknu a vlezu si k němu do postele.

,,Ale nebude se zlobit, že ne?"

,,Určitě ne." řeknu a přitáhnu si ho do objetí.

Text with boysKde žijí příběhy. Začni objevovat