Po chvilce jsem měl hotové těsto a tak jsem se rozhodl jít za Samem, abych ho zbavil toho utrpení. Odemkl jsem dveře a můj pohled se zaměřil na Sama který se zmítal na posteli. Došel jsem k němu a odemkl mu pouta. ,,Jestli mi zašpiníš postel potrestám tě. Koupelna je támhle." řeknu a ukážu ke dveřím vedle skříně. ,,Doufám že už jsme si ujasnili komu Jonathan patří."
Na jeho slova o koupelně jsem zareagoval tak že jsem snad světelnou rychlostí vyběhl z postele a běžel k oněm dveřím. Na jeho poznámku o Jonathanovi jsem už nereagoval a zmizel v koupelně, kde jsem si vyndal tu děsnou věc ze zadku a kroužek. Téměř okamžitě jsem se udělal a začal to vydýchávat. Sadista jeden.... nechci aby tohle nebo cokoliv tomu podobného aplikoval i na Jonathanovi. On je... až moc nevinný na to aby poznal tuto Danielovu stránku. Musím ho ochránit... Nakonec jsem zalezl do sprchy.
Vrátil jsem se do kuchyně, kde jsem pokračoval v přípravě palačinek. Netrvalo dlouho a několik jich bylo hotových.
Porozhlédl jsem se po pokoji a když jsem nenarazil na žádné své oblečení vzal jsem si nějakou košili která mi už od pohledu bude velká ale na tom teď nezáleží, hlavně že tu nebudu pobíhat nahý. Měl jsem pravdu, ta košile mi totiž byla skoro po kolena.