150

278 12 3
                                    

(pohled Sama)

Vydal jsem se k Danielovi, ale uprostřed cesty jsem se zastavil. Nemůžu za ním přece jen tak jít. Chvilku jsem přemýšlel, ale nakonec jsem se rozhodl jít do nemocnice a vše říct Alexovi. 

Upřímně... je mi ho i trochu líto Alexe a vážně ho v tom nechci nechat samotného. Zhluboka jsem se nadechl a nakonec vešel nemocnice.

Chtělo to trochu lhaní, ale nakonec jsem se dostal až k Alexově pokoji a po krátkém váhání zaklepal. Chvilku na to, jsem vešel dovnitř. 

,,Co ty tu chceš?" ozval se Alex, když si mě všiml a já rázem znejistěl. Možná byla blbost sem chodit... 

,,Já-" 

,,Zapomeň na to, že bych tě pustil k Newtovi." 

,,O to mi ani nejde!" namítl jsem a pak se zarazil. ,,Tedy jde ale... ale vím, že je to nemožný jen... vážně jsem to nechtěl udělat... Tedy ze začátku ano, ale neublížil bych mu, ne takhle... hlavně když jde o Newta... Nikdy bych s tím nesouhlasil, kdybych znal pravdu a věděl, že se něco takového stane. Jen... mě nech ti to vysvětlit." 

,,A proč bych tě měl poslouchat?" zeptal se mě chladně. 

,,Protože nechci, aby ti Ben nakecával další lži. Jen... mě nech ti to vysvětlit a... Slibuju, že už pak nebudu otravovat ani tebe, ani Newta." ujistil jsem ho.

,,Hele nezajímají mě tvoje kecy a- moment, jak s tím souvisí Ben?" zeptal jsem se ho zaraženě. 

,,Takže mě necháš mluvit?" zeptal jsem se ho a když přikývl, vše jsem mu řekl. O tom, jak to celé začalo, o tom, kdo všechno v tom byl zapletený a co se vlastně stalo. Nechtěl jsem mu to zatajovat a proto jsem zmínil i ty drogy a... že jsem podle všeho znásilnil Newta. Řekl jsem mu i o samotném 'zadání' té sázky a o tom, jak se můj vztah s Newtem postupně vyvíjel a... zkrátka všechno. 

Viděl jsem na něm, že by mi nejradši jednu vrazil, ale pro mé štěstí si téměř okamžitě bolestně lehl zpátky na postel. Chvilku mě jen probodával pohledem a bylo na něm poznat, že přemýšlí, ale pro mé vlastní překvapení se po chvilce uvolnil.

,,Vyřešíme to. Jen... Vysvětlíme to Newtovi a i s ním se odstěhuju pryč. Změní školu a bude dost daleko od tebe i každého, kdo by mu mohl ublížit." Rozhodl a já mu v tom ani nemohl odporovat, má pravdu, tohle bude pro něj i pro Newta nejlepší.


/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/

Vítám vás u další kapitoly, omlouvám se za drobnou neaktivitu, ale vážně je toho teď trochu moc a já zrovna dvakrát nestíhám. Každopádně se budu snažit vydat další kapitolu zase v sobotu 

Text with boysKde žijí příběhy. Začni objevovat