5

4.1K 154 19
                                    

Від дотику і голосу когось іншого, Сабріна трохи злякалася.

  - як тебе звати?- мовив незнайомець мені на вухо.

Я повернулася до нього і зустрілася поглядом.Це був хлопець, якого я точно ще не зустрічала.Блондин із зеленими очима і я не здивуюся, якщо він займається професійним спортом, його тіло видає самое по-собі.

  - Сабріна.- крикнула я, так як було шумно і лише так, ти можеш спілкуватися.

  - Сабріна?- кивнула головою.- мене Полл, приємно познайомитися)

Потиснувши один одному руки, ми дальше танцювали і увесь час я була з посмішкою на обличчі, сама не знаючи від чого або від кого?

  - раніше тебе не бачив.А це до речі дивно, як не помітити таку красуню.

Сабріна посміялася і відповіла:

  - я новенька тут, родом з Голівуду.Лише на днях переїхала.

  - тепер мені зрозуміло, чому не бачив тебе.- також посміхнувся мені.- йдемо на балкон.

Не встигла Сабріна щось й мовити, як хлопець вже бере її за руку, і вони піднімаються на другий поверх.Вона любила рішучих хлопців але у здоровому глузді.Полл її зацікавив своєю зовнішністю, тому була не проти провести з ним час.

По-дорозі до балкону, Полл десь взяв алкоголь і запропонував дівчині.

  - ти ж вип'єш зі мною?

Заходячи на балкон він чекав, поки дівчина візьме стаканчик.

  - так, звісно.

Сабріна хотіла ще трохи розслабитися, щоб спілкування не було для неї якимось страшним чи невдалим.Тому заради героїзму для себе, вона почала розмову.

  - ти тут живеш?

  - так, кицю.Мене тут багато хто знає, тому коли почуєш від когось моє ім'я, не дивуйся.

Сабріна посміялася, хоч жарт був не дуже вдалим, на її погляд.Говорити зразу, що ти найкрутіший хлопець, таке собі, що дівчині не дуже довподоби.

Полл простягнув їй стаканчик з напоєм і вони ще трохи сиділи і розмовляли.Не почути флірту від цього хлопця - неможливо.Хлопець ясно дав зрозуміти, що вона йому сподобалася.Можливо якась і з її боку симпатія є, але це не більше.

Все було добре, до цього моменту, поки він не почав мене рухати, чи старатися навіть поцілувати.

Хижак із трояндоюWhere stories live. Discover now