18

3.1K 128 4
                                    

- щось сталося?- тихо запитав мене Калеб, від чого я трішки злякалася, так як він надто близько нагнувся до мене.

  - ні, все ніби у нормі...має бути.- тихо відповіла я.

Калеб на мене дивно подивився, поки за столом далі продовжували розмову про щось, що я вже не чула.

Аля повернулася назад до нас.Я подивилася на неї, хотіла прочитати що у неї на лиці, та нічого не помітила.Все таки це було напевно тривожна помилка, з тим що вона вагітна.Я опустила погляд на свої коліна і думала над чимось своїм, поки все таки дівчина мовила:

  - у мене невелика новина.- сказала вона.

В мене все ж таки стали круглі очі.Я приставила свою долоню до губ і Калеб це потім, знову подивившись, ніби зі мною щось не так.Але так виглядав мій шок.

  - ми тебе уважно слухаємо.- радісно сказав батько Калеба.

У мене почали трестися руки і всі це помітили.

  - усе впорядку, Аля?- запитав Калеб.

  - я вагітна.

За столом нієдиного звуку, навіть Єва перестала їсти.Даніель зразу подивився на Алю, також у шоці.

Я хотіла б закричати від радості, це ж так чудово, але не розуміла настрій усіх інших, тому просто дивилася затамувавши подих.

  - Господи, це прекрасна новина.- перша сказала Єва і встала з крісла.- я тебе вітаю!

Даніель також встав обнявши Алю, а я на всі 32 сміялася.Це все виглядало дуже мило, зовсім скоро Даніель стане батьком.

  - у нас буде поповнення родини, це більш ніж краще.А ну давайте усі обійматися!- вже трохи на п'яний язик від вина сказав мер Девід.

  - господи...- тихо відреагував Калеб на батька.

  - ну давайте!- знову сказав Девід.

Все ж таки, як ці діти в садочку, ми всі дружньо обійнялися.Не знаю, як я могла опинитися у такій ситуації, але життя іноді буває непередбачуваним.


Через годину я із Калебом прощалися з його сім'єю.Змушена признати, це був непоганий вечір, не думала, що так все пройде.

Батько Калеба показував, наскільки він радий був мене бачити, а коли випив трохи вина, так взагалі вже розказував усі свої любимі анікдоти за що, Даніель і Калеб трохи червоніли.І не від сміху.

Хижак із трояндоюWhere stories live. Discover now