24

2.9K 121 3
                                    

Урок англійської пройшов для мене досить швидко.Цілий час я думала лише за Калеба.Нова тема ніяк мені не була цікавою, тому на наступний раз змушена сама усе вивчити.

  - Сабріна?

Я підняла свій погляд на дошку, а потім на вчительку, яка стояла і дивилася на мене.Повернувшись до інших парт, я зрозуміла, що сиджу тут одна і дивилася увесь цей час на свої нігті.

  - усе гаразд?- перепитала вчителька.

Знову повернувшись до жінки, я швидко забрала свої речі і обходячи її сказала:

  - так, усе добре.Дякую і допобачення.- я миттю вибігла з класу.

Несучи книжку і зошит, який я не поклала в рюкзак, я пішла на вихід зі школи.

Коли побачила Еміллі і Хлою мої думки про Калеба одразу ж відійшли на задній фон.Я помахала дівчатам і вони мені.Ми вирішили поїхати на вечерю у ресторан «смачно у Джоя», там завжди були лише підлітки як ми.

Приїхавши і замовивши вечерю ми почали говорити про Зої день народження.Еміллі і Хлоя також були запрошені і мені це дуже сподобалося.

  - Хлоя а ти в чому підеш?- запитала Еміллі.

  - не знаю, куплю на днях просте плаття, думаю буде нормально.

  - я також хочу, може підемо разом дівчата?- зразу запропонувала Еміллі на що Хлоя одразу ж погодилася.

Я також їй посміхнулася і продовжила їсти свою пасту.

  - Сабріна, щось знову сталося?- запитала мене Хлоя.

Я підняла свій погляд на дівчат і вирішила їм все ж таки усе розказати про цю машину і що я про неї дізналася.

  - Калеб?Серйозно?- зразу ж відреагувала Еміллі.- для чого йому це все?

  - я не знаю.Найцікавіше, те що він не розуміє про що я говорю.Маю на увазі, він робить вигляд ніби це не його машина і що я якась нерозумна, говорити про нього таке.

  - тихо, тихо.- зразу ж зупинила мене Еміллі, яка помітила мій прорив у цій ситуації.- все добре.

  - ні, не все добре!Мені вже набридло кожен раз обертатися і дивитися, чи точно за мною ніхто не стежить.- видихнувши я продовжила.- це все так важко...

  - може до поліції?- запропонувала Хлоя.

  - у мене нічого немає, якщо йти, то тільки з доказами.- відмовила я.

Хижак із трояндоюWhere stories live. Discover now