Прийшли вихідні, а вихідні привезли мені й Нору.Я була готова до всього, від цієї дівчини, вона ще все може зробити.Ми довго не бачилися, і я за нею скучила.Навіть після всіх тих подій, що зі мною сталися останніми днями, я далі продовжила вчитися, спілкуватися і я ще не забула нашу сутичку з Норою, за Кріса.
Подруга вже була на вокзалі о 11 ранку.Тому мій батько і я поїхали забирати Нору.
Поки ми їхали, я думала про Калеба.Я довгий час вже про нього думаю і з'являється він тепер часто, не тільки у мене в голові, але й в житті.Можливо це знак?
Господи, лише я можу сказати, що це знак...
- Сабріно, ти на землі?
Почувши голос батька, я зразу ніби як прокинулася.
- та.
- ти останнім часом десь літаєш, усе добре?
- переживаю за екзамен і все.
- ти все складеш, ти ж це знаєш?- підбадьоруючи мовив батько.
- якщо б знала, не хвилювалась б.
- бачиш, ти усе зможеш.- я посміялася з тата і вже побачила вокзал.
Людей було досить багато, тому я взяла телефон і передзвонила Норі, щоб я її не шукала дуже довго, так як батьку ще треба було на роботу вчасно.
Я вийшла з машини і попрямувала всередину.Дівчина довгий час не піднімала трубку, що здалося мені дуже дивним.Нора така людина, яка 24/7 біля телефону, і не почути що хтось дзвонить, неможливо.
Що як люди які були в машині, які мене переслідували вчора, зараз біля Нори?
Ця думка мене сильно злякала.Я не зважаючи на людей і коли вони мені говорили, «дивись куди йдеш!», я йшла далі.
Голова була заповнена цими думками, що аж чула стукіт серця.
- бу!- крикнув хтось позаду мене.
Я відскочила на один крок і побачила Нору, яка сміється з моєї реакції.
- Норо!- крикнула я їй.
Дівчина далі почала сильно сміятися і я поклала свій телефон в кишеню своїх джинсів.
- де твій телефон?- зразу запитала я її.
Вона підняла свою руку з телефоном, який показав мені нові її шпалери.
- на тебе збоку було весело спостерігати.- посміхнувшись мені, вона підійшла і обійняла мене.- я так скучила за тобою, сонце!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Хижак із трояндою
RomanceЦе проста школа, де кожен один одного знає.Популярні дівчата і хлопці, що ще може бути краще? А коли ти новенька?То як це все починається, чи закінчується? Кохання з першого погляду? Не вірю!