Було дуже багато людей і було видно, що всі вони зі школи, також прийшли з гри.Забагато знайомих лиць, але потім я розслабилася і просто почала кайфувати.
- еййй, дівчатка, а вот і я.- підходячи до нас кричить Хлоя, дівчина вже була п'яна.
- ось як ти робиш, не приходиш на гру, замість цього випиваєш без нас.- зразу з порогу викрикувала Еміллі.
- ой, такого більше не повториться, я вам обіцяю, що наступну гру я буду з вами!- у неї в руках вже був алкоголь і вона вручила бокали нам.- ось беріть)
- що ж, ти відкупилась алкоголем, ми прощаємо)- посміялися ми.
Все почалося з простих наливок, а потім брали ще щось, вже точно не пам'ятаю.Музика на цій вечірці була прекрасна, тому ми вільно танцювали і я побачила поряд з нами Остіна, що означало, що інші його друзі також тут, в тому й числі Калеб.Чому я про нього думаю?Просто так.
Через годину і відлучився в туалет, поки йшла вирішила написати татові, що прийду пізно, тому нехай лягає спати.Дивно було те, що черги як такої не було до туалету, тому я швидко все зробила, привела себе в порядок, ще й цей костюм черлідерші, я просто не встигла переодітися.Підправила макіяж і вийшла.
Не встигла повернути в іншу сторону коридору, як почула голос Калеба.І коли це я почала впізнавати його голос?
- я надіюся ти тим більше чесно не займаєшся, Калеб.
Трохи подивилася в кінець коридору і замітила ще й Декстера, який стояв поряд з Калебом і більше нікого.
- не починай, ти сам знаєш, чим це все закінчилося.Полл придурок і дякую, малий, я це зрозумів.
- тому як тут опинився в цій історії Кріс?
Мене знову усе перевернулося в середині.Це ім'я буде постійно наводити жах.І мене це дуже сильно нервує.Наскільки я від нього залежна, що аж стільки часу з нашого розставання пройшло, а я старі обіди не можу забути.
- не знаю, але довіряти йому не треба, краще взагалі забути за нього.- мовив Калеб.- я з ним знайомий але не дуже добре, та й впринципі він мені нафіг не потрібний.
- ну то все, надіюся ти зрозумів нас усіх.- зробив висновок Декстер.
- так, мамусю)
Ніби підслухала їх, але я нічого з цього не зрозуміла.
І як на зло, коли вони вже ніби як закінчили розмову до мене надійшло повідомлення.Тато завжди знає, у який час найкраще написати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Хижак із трояндою
RomanceЦе проста школа, де кожен один одного знає.Популярні дівчата і хлопці, що ще може бути краще? А коли ти новенька?То як це все починається, чи закінчується? Кохання з першого погляду? Не вірю!