15

3.4K 128 5
                                    

Як я й говорила, ніч для мене була довга.Дівчата залишилися у мене ночувати, так як не хотіли залишати мене одну, що було дуже мило з їхньої сторони.

Цілу ніч крутилася, поки мої подруги бачили п'ятдесятий сон.Усі думки були зайняті тією вечіркою.Не думала, що усе так може закінчитися.Я була при надії, що Кріса я більше не побачу, але життя зіграло зі мною в злий жарт.

Усі 6 годин я не могла заснути.Вже надворі світало і я вирішила піти на кухню зробити каву, собі і дівчатам.

І я помітила тата на порозі, він нарешті прийшов з роботи.

  - привіт, сонце.- тихо сказав.- рано як для тебе, не спати)- підходячи до мене, обійняв і поцілував.

  - просто встала чомусь раніше.- відповіла я.

Батько також налив собі кави.Ми з ним трохи поспілкувалися і він пішов до себе спати.

Так і пройшов вихідний.Сидячи на дивані, з гарячим напоєм і за серіалами.Дівчата довго у мене не сиділи і блище до обіду, вони поїхали додому.

Знову понеділок, знову тиждень навчання.Цього тижня я хотіла зациклюватися лише на навчанні, щоб добре здати тест по історії.Тому увесь свій час я витрачала в бібліотеці за книжками і ноутбуком.

Я вже забула про Кріса і те, що він ще досі може бути в місті.Мене більше він не цікавив і мені було все рівно на нього, так як у мене є найкращі друзі, які точно будуть зі мною.Що б я не зробила, вони будуть зі мною і я в цьому впенена.

Виходячи з бібліотеки я помітила Калеба в коридорі, одного.Ми зустрілися поглядом і я зразу до нього підійшла.

  - привіт, Калеб...

  - привіт.

Пройшла недовга мовчанка і я все ж таки, зібралася з думками.

  - я...я хотіла тобі подякувати.- у хлопця був незрозумілий вид обличчя, ніби не розумів, за що я хочу йому подякувати.- тоді на вечірці, ти мене захистив від Кріса, дякую.- опустила я голову, чого найчастіше не роблю.

  - так би зробив кожен на моєму місці.

  - ні, ти помиляєшся.- посміялася і зразу замовкла, розуміючи, що це несмішно.

Я знову подивилася йому в очі і хлопець напружився.Ми довго дивилися один на одного і я не знала, що й далі сказати.

Хижак із трояндоюWhere stories live. Discover now