# AKEL #
Emre; Hey...
- Konuşmak istemiyorum.
Emre; O halde konuşmayız.
Terminalin içindeki peronlardan birine girip yere oturmuştum. Kimsenin beni bulamamasını umuyordum ancak Emre yanıma gelip aynı şekilde oturduğunda öylece başımı dizlerime dayadım.
Emre; Ağlamak istersen...
- Komik olma!
Emre; Bu kötü bir şeymiş gibi söyledin. Herkes ağlar.
- Beni rahatlatmak istiyorsan işe yaramıyor. Ayrıca neden geldin ki?
Emre; Ben... gözlerini görmek için geldim.
Yanımda oturan adama dönüp kaşlarımı çatarak baksam da hafifçe gülümsediğim de aynı şekilde karşılık verdi.
- Kes şunu.
Emre; Neden, onlar çok güzel...
Ona anlamsızca bakıp tekrar önüme döndüğümde konuşmaya devam etmekte kararlıydı.
Emre; Ne düşünüyorsun?
- Çok şey düşünüyorum ve düşündüklerimin hiç biri de iyi şeyler değil.
Emre; Düşündüklerimiz için yargılanıyor olsaydık, hepimiz asılırdık.
- Elbette yaptıklarım için yargılanmalıyım. Devam etmeye mi geldin?
Emre; Hayır... Kahretsin Akel hayır...
- Keşke bu şey hemen son bulsa.
Emre; Arada kaldığını görüyorum.
- Arada değilim yapmam gerekeni yaptım. Her zaman yaptığım gibi.
Emre; Sizi yalnız bırakmak bencilceydi.
- Herkes kendini düşünmeli.
Emre; Onu bırakmadın, o geçişte sevgililer bile birbirini bıraktılar, karı kocalar ayrı düştü ölüm korkusu herkesi sarmıştı ama sen geçmene rağmen onun için kaldın. Bu büyük bir fedakarlık. Mert'le bunu konuştuk ve ikimizde korkak gibi davrandık. Yanınızda olabilseydik belki her şey farklı olurdu. O zaman olamadık ama bundan sonrası için izin ver yan yana olalım.
Akel; Yardıma ihtiyacımız...
Emre; Yok biliyorum. Senin karakterini anladım Akel emin olabilirsin. Birbirimize yara bandı olmaktan bahsediyorum. Kimseye güvenmemek için hepimizin sağlam nedenleri var bunun farkındayız ama birbirimize güvenmek için çabalasak. Savaşta güçlü ittifaklar gerekir. Birbirimize güvendiğimizi bilirsek daha sağlam ilerleriz.
- Kimseye güvenmem ve olası bir savaşta olursak önceliğim her zaman kardeşim ve kızlar olacak. Senin için öne atılmam. Bunu anla...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBİ ÇAĞI- PARAZİTLER
Ficción General#Kaderlerini ölümün kollarına bırakmak istemeyen bir grup insan... İstedikleri şey ise karşılarına çıkan fırsatları kullanıp, dünyalarını koca bir yıkımdan kurtarmak ancak her biri geçmişlerine o kadar takıntılı ki birbirlerini göremiyorlar. Bu yo...