# AKEL#
Çocukların gidişinden sonra karşımızda duran sersemlere baktım.
- Evet, ne bekliyorsunuz?
Lina; Ne söyleyecekseniz çabuk olun. Askerler bize bakıp duruyor.
Çocuklar birbirlerine baktıktan sonra Cenk bir adım öne çıkma gereği duydu.
Cenk; Biz olanlar için özür dileriz. Sizi daha fazla rahatsız etmeyeceğimizi de bilmenizi istedik.
- Yani...
Uraz; Yani bir süre buradayız çıkmaya iznimiz yok.
Ahmet; Ama bu süre zarfında sizden uzak duracağız.
Bakışlarımı Kaya'ya dikip sordum.
- Hepiniz değil mi?
Kaya; Eğer istersen uzak durmama gerek yok.
Lina; Uzak durun hepiniz. Bizde sizden uzak duracağız ve mümkün oldukça karşılaşmamaya özen gösterelim.
Cenk; Tamam ve bizi ele vermediğiniz için de tekrar teşekkürler.
- İstediğim şey sizi sonsuza dek oraya tıkmaktı ama olmadı. Bunun için teşekkür etmeyin!
Lina; Anlaştık o zaman birbirimizden uzak durduğumuz sürece sorun yok.
Gitmek üzere iken Cenk bizi durdurdu.
Cenk; Bir şey söylemek istiyorum.
- Son olsun...
Cenk; Kötü olmak zorunda değildik, sizi de güvende tutmak istemiştik. Bunu bilmenizi isterim.
Ahmet; Size zarar vermek istemedik ve sizi de koruyorduk en azından öyle yaptığımızı sanıyorduk.
Bir süre onlara ve arkamda beni bekleyen gruba baktım, yanımda ki Lina'nın endişeli yüzünü görünce diğer konu hakkında onunla henüz konuşmamam gerektiğine şimdi karar vermiştim ve sonunda ciddi bir ifadeyle çocuklara dönüp cevap verdim.
- Sen buna inanıyor olabilirsin hatta seninle ilgili sorunumda yok Cenk ama hepiniz aynı değilsiniz.
Kimse bir şey diyemeden Lina'yla oradan uzaklaştık.
***
Yemek için tabağımı alıp diğerlerinin yanına oturduğumda Emre de diğer tarafıma gelmişti.
Emre; Askerlerle konuştuk, çalışmaları hızlandırmışlar yolları açıyorlarmış. Yarın öğlen gibi otobüs buradan kalkacakmış.
- Bu iyi haber.
Sesim öyle demiyordu, olabildiğince soğuk konuşuyordum ve bu elbette onun gözünden kaçmamıştı.
Emre; Bir sorun mu var?
Tam karşımda oturan gençlere bakıp tekrar tabağıma döndüm ve onu geçiştirmeye karar verdim.
- Hayır her şey yolunda sadece iştahım yok.
Mert; Bu da ne şimdi?
Uraz'ın diğer serserilerden biri ile kavga edişini gördük ve başımı olumsuzca salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBİ ÇAĞI- PARAZİTLER
General Fiction#Kaderlerini ölümün kollarına bırakmak istemeyen bir grup insan... İstedikleri şey ise karşılarına çıkan fırsatları kullanıp, dünyalarını koca bir yıkımdan kurtarmak ancak her biri geçmişlerine o kadar takıntılı ki birbirlerini göremiyorlar. Bu yo...