#AKEL#
Noris gayet iyi gibi görünüp etrafında dönerken ilacın etkisinin ne kadar süreceğini tahmin etmeye çalışıyordum. Bir ağrı ile karşımda bir anda iki büklüm olan adama çok uzun süre kalmadığını belli etmişti.
Noris; Ahh... Kramp girdi bu... neden acıtıyor anlamadım.
Onu sadece izliyordum söyleyecek bir şeyim yoktu. Tekrar doğrulduğunda bu kez daha şiddetli bir ağrı ile yere düşmeden onu tuttum.
-Uzan...
Ona destek olarak yatağa uzanmasına yardım ettiğimde ağrıdan kıvranıyordu. Henüz zaman dilimini doldurmamıştı ve nabzı durursa olacakları düşünemiyordum. Onu kurtarmalı mıydım? Ölürse her birimiz parçalara ayrılırdık.
-Burada dinlen gidip ilaç getireceğim.
Noris; Çabuk ol bu lanet şey sinir bozucu.
Tam giderken bileğimden yakaladığında ona döndüm.
Noris; Kimseye söyleme çabuk ol.
-Milletin ne düşündüğünden ise kendini düşün. Bekle beni burada.
Odadan hızla çıkıp koşarak doktorun yanına geldiğimde Uraz, Ahmet, Emre ve Kaya silahlanmış savaşa hazırlardı.
Kaya; Nerede kaldın?
-.Çok büyük bir sorunumuz var.
Kaya; Onunla olman dışında mı?
Emre; Kim? Kiminleydin!
Hızla Emre'ye dönüp kafasında soru işareti olmasını istemedim. Bu durum beni çileden çıkarıyordu.
-Öyle bir şey yok, saçmalıyor.
Tekrar Kaya'ya dönüp bu kez yüzüne kusarcasına söylemiştim.
- Sorun büyük, Noris bir bomba.
Hepsi bana anlamsızca bakarken hızla öğrendiklerimi anlattım ve şimdi;
-İlaca ihtiyacımız var yada panzehre ne olursa artık...
Doktor; Buna emin miyiz?
-O yürüyen bir bomba ve nabzı durursa patlayacak! O hariç diğer herkesi öldürebiliriz. Hayatta kaldığı sürece Cemiyet sorun olmadığını düşünecek bu bize zaman kazandırır.
Emre; Bakın işler rayından çıkmadan önce onu hayatta tutmalıyız. Doktor ?
Doktor; Tamam ben her ihtimale karşın birimizden biri zehri alırsa diye panzehir hazırlamıştım al bunu. 2 damla yeterli.
Uzattığı küçük şişeyi alıp odadan çıkmadan Kaya ve Emre peşime takılmışlardı bile.
Emre; Onu bağlayıp kilit altında tutmak mantıklı olacak.
Koridorda giderken etrafta bayılmak üzere ve kan kusan adamları görünce yanlarından hızla geçtik.
Emre; Başlamak üzere...
Kaya; Çabuk olalım.
-Ben Emre ile hallederim sen diğerlerine yardım et.
Kaya; Hayır, önce bombayı halledelim.
-Yapamayacağımı mı düşünüyorsun?
Kaya; Aslaa... bir çok şey yaptığına eminim.
İmalı kelimeleri beni sinir ediyordu ancak odaya geldiğimiz için uzatmadım ve kapıyı açtığımda yatakta olması gereken Noris yerinde yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBİ ÇAĞI- PARAZİTLER
Ficción General#Kaderlerini ölümün kollarına bırakmak istemeyen bir grup insan... İstedikleri şey ise karşılarına çıkan fırsatları kullanıp, dünyalarını koca bir yıkımdan kurtarmak ancak her biri geçmişlerine o kadar takıntılı ki birbirlerini göremiyorlar. Bu yo...