#LİNA;
- Öylece gitmelerine izin vermemeliydik!
Burak; Sanki bizi dinleyen var. Sakinleş biraz...
- Kırk dakika dedi neredeyse 1 saat olacak ama hala gelen yok!
Açelya; Eminim iyilerdir onlar güçlüler. Yani en azından arımızda en güçlüler gitti. Birbirlerini kollarlar.
Cenk; Kız haklı, bizimkiler onlarla sorun olmaz.
Mert; En büyük sorun hep sizinleyken oluyor. Hala sorun olmaz diyorsun.
Cenk; Senin gibi bir korkağın böyle konuşması ne komik. Millet kampüste savaşırken korkutan sinmiştin!
Mert; Kapa çeneni!
Cenk; Neden! Tek görevin vardı ilacı yemeklere katmak onu bile yapamadın değil mi? O kadar eminim ki...
Mert; Sana kapa çeneni dedim! Birini öldürmeye senin kadar hevesli değilim!
Cenk; O da hevesli değil ama hepimiz için yaptı. Değil mi Lina?
Camın kenarında durmuş onları izlerken birbirlerine adeta nefret kusuyorlardı ancak soruya hemen cevap verememiştim.
- Ben...Mecbur olduğuma düşündüğüm şeyi yaptım. Bir taraf seçmem gerekiyordu...
Cenk; Doğru cevap. Tek bir taraf var o da kendin!
Bana söyledikten sonra tekrar Mert'e döndüğünde onu sinir ettiği belli oluyordu.
Cenk; Sen daha onu bile beceremiyorsun. En zayıfımız sensin! Bir de onu koruyacağını mı söylüyorsun!
Mert; Sen mi koruyacaksın?
Cenk; Anlamıyorsun hala... O kendini korur senden daha iyi olduğu kesin.
Tekrar bana bakıp güldüğünde ikisi de benim hakkımda konuşuyordu.
Burak; Neden şuna son vermiyorsunuz?
Mert; Sen karışma!
Burak; Sürekli bunu söylüyorsun! İkinizde ondan hoşlanıyorsunuz söyleyin kurtulun lan! Bu kadar yaygarayı çekmek zorunda değiliz!
İkisi de susup Burak'a sinirle baktıklarında tekrar birbirlerine baktılar ve aynı anda kafaları bana döndüğünde böyle bir itirafa hazır bile değildim. Düşündüğüm tek şey şu anda Akel ve Talya iken bu durum saçmalıktan başka bir şey değildi.
Cenk; Be..
Mert; Ben...
- Susun ikinizde! Şu anda istediğim tek şey kızların sağ salim dönmeleri o yüzden kapayın çenenizi!
Serpil; Gençler her zaman beni yoruyor.
Wang; Hepsi ergen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBİ ÇAĞI- PARAZİTLER
Fiksi Umum#Kaderlerini ölümün kollarına bırakmak istemeyen bir grup insan... İstedikleri şey ise karşılarına çıkan fırsatları kullanıp, dünyalarını koca bir yıkımdan kurtarmak ancak her biri geçmişlerine o kadar takıntılı ki birbirlerini göremiyorlar. Bu yo...