#LİNA;Zaman lehimize işliyordu... Tüm bunların başında hepimizin istediği şey eve gitmekti ama şimdi bunu sadece ben istiyordum. Diğerleri ile olmak kalabalık olmak herkese cazip geliyordu ve burada bu duvarlarda bunu başarabileceklerini düşünüyorlardı. Kolay kolay kaleyi vermek istemiyorlardı ancak Noris bir bomba iken bunu başaracaklarına inanmıyordum. Koridor boyu kendi adımlarımın sesi ile yürürken bir kaç ses daha dahil olduğunda durup arkamı döndüm.
- Beni mi takip ediyorsun?
Mahçup bir şekilde yavaş adımlarla yaklaşırken onu izlemekten çekinmiyordum. O her iki gruba da dahil olamayacak kadar ortadaydı ama hedefleri için neler yapabileceklerini bildiğimden ona güvenme konusunda da çekincelerim vardı.
Cenk; Üzgünüm... Rahatsız etmek istememiştim. Sinirli çıktığını görünce belki konuşmak istersin diye düşündüm.
- Konuşmak bir şeyleri çözmüyor.
Cenk; Bazen zor olur. Eve gitmek istemene saygı duyuyorum Lina ancak bu yolda tek gibisin. Ne yapmayı düşünüyorsun?
- Tek değilim Akel var ve kızlar öyle mi söyledi? Herkes kararını verdi mi?
Bunu duymak beni ne kadar üzse de etkilenmemiş gibi durmak için çaba harcıyordum. Yine de tek olmadığımı Akel'in benimle olduğunu bilmek iyi geliyordu.
Cenk; Kaya, Noris'i kampüsün dışında tepedeki dağlarda öldürürsek burası için zaman kazanırız ve onlar geldiklerinde sürpriz bir şekilde karşılarız diyor. Paralı askerlerin silahları bizde, burada da kırka yakın insan var. Birlik olursak onları geri püskürtebiliriz.
- Öylece giderler mi? Doktorlar için geleceklerini biliyorsunuz. Onları almadan gitmezler. Akel, Serpil ile gidecek. Doktor yok deseniz bile size inanmazlar. Onlara ne sunabilirsiniz?
Cenk; O yüzden onun gitmesine izin veremeyiz. Elimizde ki en büyük koz doktor ve tedavi.
- Akel bunu onayladı mı?Akel'in burada kalması tehlikeli.
Cenk; Haberi yok, bilse de onaylamaz.
- Yani? Ne diyorsun seni anlamıyorum?
Cenk; Onu gönderemeyiz. Yola çıkmadan önce doktoru ve Akel'i aşağıdaki kazan dairesine kapatacağız. Başka yolu yok.
- Siz çıldırmışsınız!
Cenk; Onun planına uyacak mısın?
- Tamam planı çılgınca ama sizin yaptığınız daha da çılgınca...Buna izin veremem. Bu delilik!
Cenk; Akel seni arkasında bırakmaz onunla yola çıkmaya hazır mıydın?
- Hazırdım ayrıca çıkmasam da bu benim kararım olur sizin değil. Buna karışamazsınız.
Cenk; Yani bizimle değilsin, doğru mu anladım?
- Hayır tabiki de! Yaptığınız şey rehin almak. Takas için elinizde onları tutmak istiyorsunuz. Buna göz yummam!
Gitmek için adım attığımda Cenk koluma yapışınca geri çekilmek istemiştim ancak sıkıca tuttuğu kolumu bırakmayınca ona adeta bağırdım.
- Ne yapıyorsun? Bırak beni! Kafayı yemişsiniz!
Cenk; Bizim tarafımızda olacağını düşünmüştüm ancak bu şekilde Akel'e gitmene izin veremem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBİ ÇAĞI- PARAZİTLER
Ficción General#Kaderlerini ölümün kollarına bırakmak istemeyen bir grup insan... İstedikleri şey ise karşılarına çıkan fırsatları kullanıp, dünyalarını koca bir yıkımdan kurtarmak ancak her biri geçmişlerine o kadar takıntılı ki birbirlerini göremiyorlar. Bu yo...