„Opravdu to byla taková katastrofa?" zeptám se Diany o dvě hodiny později v jejím pokoji, kde jí pomáhám s projektem do praktických dílem, které má každý pátek. Stojím uprostřed pokoje a dělám jí živou figurínu pro zkoušení nových návrhů.
„Hrozné? Ale kdepak" uculí se „spíš bych použila výraz odzbrojující představení".
Sklíčeně si vzpomenu na ten pád z vyvýšeného schodku u katedry hned poté, co mě Tyler oslovil a já zůstala asi 10 vteřin zírat na jeho vysokou postavu. Když se znovu zeptal, zda mám číslo čtyři, tak jsem jen přikývla a udělala krok vzad, což nebyl zrovna dobrý nápad, protože jsem stála na vyvýšené katedře. Spadla jsem na zadek a celý obsah mé tašky se rozsypal na zem a shodou okolností se mi uvolnilo i víčko od pití, takže všechny mé věci začaly nasávat vodu.
Samozřejmě si tento můj unikátní výstup nenechal ujít, posměšně se ušklíbl a drze dodal „nechceš mi snad říct, že mám s tímhle nemehlem pracovat, že ne?" otázka však nebyla směřována ke mně, ale k jeho strýci, který mi pomohl vstát.
„Chovej se slušně Tylere, byla to nehoda" a pak ten pitomec odešel. A nebýt pana profesora, který mě zachránil před katastrofou jménem sociální sítě, tak by si ze mě dělala dobrý den celá škola... a to tak, že vynadal jednomu studentovi, který si to celý natáčel. Naštěstí pan Barnett včas zasáhl a studentovi udělil za trest nějakou seminární práci jako ponaučení. Potom mu ještě překontroloval paměť telefonu, aby si byl stoprocentně jistý, že video smazal.
...
Podívám se na blízký stůl, kde je rozložena moje učebnice a poznámky z hodiny, aby se vysušily.
Povzdychnu.
„Nechceš si vyměnit partnery?" zeptám se Diany s nadějí v hlase.
„Věř mi, že by mi bylo nesmírným potěšením," sundá si jehelníček a postaví mě před zrcadlo a začne mě obcházet, aby zhodnotila celé dílo „ale pan D si nás zapsal na seznam, pamatuješ?"
„Pan D?"
„Derek Barnett" dodá spiklenecky.
Typické.
Jakmile se Dianě někdo zalíbí, udělí mu přezdívku.
Usměji se a začnu se prohlížet v zrcadle. „Myslím, že pan Barnett a Tyler nemůžou být ze stejné rodiny, protože na rozdíl od Tylera, je pan D hodný člověk." Otočím se několikrát dokola a rozvířím tak jemnou látku, která kolem mě létá jako obláček.
Diana vytvořila krásné bledě modré šaty, které se opravdu hodily k mým přirozeně nazrzlým vlnitým vlasům, které mi sahaly až po pas. Svou průměrnou postavou jsem nikdy nijak nevynikala, ale mé vlasy jsou něco speciálního. Není příjemné je rozčesávat, ale pokud se s nimi trochu člověk potrápí, je výsledek uspokojující. Často si je svazuji do copu, nebo culíku, aby mi nepřekážely.
„Musím ti s politováním říct, že jsou příbuzní. Viděla jsem je na vánočním večírku." Ošiji se a změním téma, abych si nekazila zbytek dne povídáním o tom nafoukaném pitomci.
„Povedli se ti" dodám směrem ke kamarádce, která stále kriticky prohlíží lem sukně.
„Je to takové nemastné neslané," což v jejím překladu znamená nudné a chce to víc mašlí, nebo barev. Její specifický styl perfektně využívá ve svých hodinách a je často oceňována A+ za jakoukoliv praktickou práci, kterou vytvoří. Minulý semestr dokonce obdržela cenu rektora za nejlepší návrhářské dílo, jež bylo součástí Týdne módy v Paříži.
ČTEŠ
Ta Pravá (první díl)
RomanceLara opustila starý život a rozhodla se začít znovu v Kingswoodu, kde nastoupila jako stipendistka na elitní univerzitu. Její poklidný život však naruší podivné události, které se začnou v Kingswoodu dít. Několik zmizelých žen v jejím věku Laře nap...