"Batuğ Kaya... İşine mi baksan ki? Hani burada iki insan sohbet ediyor," dedi Barın.
Batuğ "Sen ne demek istiyorsun?" diye sorunca Barın "Sohbetimize müdahil*¹ olma ve kenara çekil," dedi.
"Bu kızın ailesi kendisini bana emanet ettim ve güvenmediğim birisiyle konuşurken onu korumak için yanında bulunmam lazım." diyen Batuğ ile şok oldum.
Şaşkınlıkla "Ailem beni sana mı emanet etti?" diye sordum.
Batuğ, Barın'a kaşları çatık halde bakmaya devam ederken bana "Ev arkadaşının seni koruyabileceğini düşünmüş. Hem ailelerimiz de yakın olduğu için bu durumdan memnunlar," dedi.
Barın da Batuğ'a bakarken bana "Balım böyle bir hayvan ile aynı evi paylaşmak zorunda kaldığın için üzülüyorum," dedi hayvan kelimesine dikkat çekerek.
"Af edersiniz ama benimle konuşurken bana bakılmasını tercih ederim! Biz kavga edeceğiz diyorsanız da kavgayı benim üzerimden yürütmeyin!" diye araya girdim.
İkisi de aynı anda bana döndüklerinde aynı anda konuşmaya başladılar.
Batuğ "Çok üzgünüm Balım." derken Barın "Bir anda kafam karıştı, üzgünüm." diyordu.
Onlara cevap vermeden Cansel'in kolundan tutup yürümeye başladım.
"Senin için tartıştılar." diyen Cansel'e göz devirdim.
"Hayır, tartışmak için beni bahane ettiler," dedim.
Cansel arkamıza baktıktan sonra "Arkandan melül melül*² bakıyor," dedi.
Arkama bakmadan "Umurumda değil," dedim.
"Ben Batuğ'u tutuyorum. Meslektaşın olacak, ev arkadaşın. Aileleriniz yakın. Damat tanıştırma derdi de olmaz," dedi Cansel.
"Onlar damat adayı falan değil. O yüzden bir seçim yapman gerekmiyor. Gerçek bir sevgili adayı var ama onu da ben reddettim," dedim.
Cansel şaşkınlıkla bana baktı ve "Aa bir dakika! İkinci bir şok geliyor!" diye bağırdı.
"Bağırma lan! Bir yere oturalım. Sana anlatacağım," dedim.
"Ay dedikodu var." diyerek sevinen Cansel ile göz devirdim.
*¹ Karışan. Bir davaya üçüncü kişi olarak katılan.
*² Üzgün bir biçimde (bakmak.) Elinden bir şey gelmeyerek hiçbir şey yapamayarak anlamsız anlamsız, boş boş bakmak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Arkadaşız/Texting
ЧиклитÜniversiteyi kazanarak gittiği yeni şehirde kimden olduğunu bilmediği mesajlar almaya başlayan Balım'ın hikayesi...