Tıkırtılar

2.4K 210 166
                                    

Şarkı bitince "Bu konuda çok yeteneklisin," dedim gülümseyerek.

"Böyle düşünmen beni çok onura etti." diyen Barın ile "Biraz ciddi mi konuşuyoruz?" diye sordum.

"Böyle şahsi konserler vermeye pek alışık değilim. Gerildim." demesi ile "Rahat davranabilirsin," dedim.

"Peki o zaman içecek ne istersin?" diye sordu.

Gülümseyerek "En iddialı olduğun hangisi ise." diye cevap verdim.

"O zaman mutfağa geçeyim." diyen Barın'ın ardından "Nasıl yaptığını görmek isterim," dedim.

"Niye benimle mutfağa gelmiyorsun?" diye sordu Barın.

"Tam olarak bu sorunu bekliyordum," dedim ve onu beklemeden mutfağa geçtim.

Barın da geldiğinde uzun uzun makinelere bakmaya başladı.

İç çektim ve "Makineleri nasıl kullanacağını bilmiyorsun, değil mi?" diye sordum.

"Öyle, olabilir." diyen Barın'a gülerek
"Çekil, kenara," dedim.

Barın beni dinleyerek geriye çekilince "Şimdi ne içmek istersin?" diye sordum.

Merakla "İstediğimi yapabileceğini mi söylüyorsun?" diye sordu.

"Lise zamanı kafelerde çalışmışlığım var," dedim.

"Hatırlamıyorum." diye mırıldanan Barın'a "Onuncu sınıfta haftasonu ve onuncu sınıfın ve on birinci sınıfın yaz tatilinde çalışmıştım," dedim.

"Bilmemem normal." diyen Barın'a "Evet," dedim.

"Eh ben senin gibi modellik yapamam. Mecbur kafelerde garson, bulaşıkçı olarak sürünüyorum," dedim.

"Ne? Şey öyle deme. Aslında ,bana göre, yani iyi bir model olursun. Fiziğin de iyi. Yanlış anlama, sakın. Öyle şey bakmadım yani. İstersen sana modellik için yardımcı olabilirim," dedi.

"Hey, sakin. Dalgasına dedim sadece," dedim.

Barın ensesini kaşıdıktan sonra "Modellik için hala daha yardımcı olabilirim. Başarılı olabileceğine eminim," dedi.

"Mimar olmayı tercih ederim," dedim tebessüm ederek.

"Benimki sadece teklifti." diyerek geriye çekilen Barın'a cevap verecekken duyduğum tıkırtılar ile kaşlarımı çattım.

"İçeriden ses geldi." diye fısıldadım.

"Dışarıdan gelmiştir." diyen Barın ile "Emin olamadım," dedim.

"İçin rahat edecekse ben bakayım." diyen Barın'a "Dikkatli ol," dedim.

Barın mutfaktan çıkarken arkasından baktım. Sesin içeriden geldiğine emindim.

Sadece Arkadaşız/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin