Uyuyordum

3.3K 298 327
                                    

"Balım." diye fısıldayan Batuğ ile gözlerimi açtım. Filmi izlerken uyuyakalmış olmalıyım. Batuğ'un kucağına yatmışım.

Yattığım yerden doğruldum ve "Kusura bakma, uyuyakalmışım," dedim. 

"Sorun değil. Saat on oldu ve arkadaşın aradı. Uyandırmamın iyi olacağını düşündüm," dedi. 

"Evet, iyi etmişsin. Teşekkürler," dedim ve telefonumu elime aldım. Cansel aramıştı. Ayrıca mesaj da atmıştı. 

Hızlıca sohbete girdim ve attığı mesajları okumaya başladım. 

"Balım."

"Uçak indi." 

"Yurda gidiyoruz."

"Pışt"

"Öldün mü?"

"Cevap versene." 

"Lan ev arkadaşın erkek."

"Yatağa mı attın çocuğu?"

"Yeğen istemiyorum." 

"MESAJIMA BAK GÖT LALESİ!"

"Açsana lan telefonunu."

"Mirasını bana bıraktığını umuyorum."

"Ölmediysen de seni ben öldüreceğim!"

Mesajları okuduktan sonra "Cansel, bebeğim. Güzelim, canım kankam." yazdım. 

Görüldü bırakması ile "Uyuyordum." yazdım. 

"Uykuna edeyim Balım." yazınca sırıtarak "Ben de seni seviyorum bebeğim." yazdım. 

"Haber etmek için yazmıştım."

"Bir de yarın buluşuyor muyuz?" diye yazdı. 

"Buluşuruz, buluşuruz." yazdım. 

"Tamam sen evin konumunu at. Ben yarın kapınıza dadanırım." deyince gülerek konum attım.

"Şimdi işim var. Yazarım yine." yazınca "Tamam." yazdım ve sohbetten çıktım. 

Bilinmeyenden de mesajlar vardı. Onunla olan sohbete girdim. 

"Balım."

"Özledim."

"Ne yapıyorsun?"

"Sen de beni özledin mi?"

"Yani özlesen fena olmazdı." 

"İşin mi var?"

"Çevrim içi de olmadın."

"Sapık değilim yanlış anlama." 

"Sadece merak edip bakmıştım."

"Birkaç saat boyunca..."

"İşin var galiba."

"Çevrim içi olmanı bekleyeceğim." 

Mesajlarını okumayı tam bitirmiştim ki "Çevrim içi oldun!" diye yazdı. 

Gülerek "Sapık olmadığına emin misin?" diye sordum. 

"Sadece rast geldim."

"Tesadüf."

Yazdıkları beni gülümsetirken "Uyuyordum. Sabah erken uyandım. Yol yorgunluğu da devam ediyor." yazdım. 

"O zaman bol bol dinlen." yazınca "Demesen aklıma gelmeyecekti." yazdım. 

"Ne komiksin!" yazan bilinmeyene gülerken Batuğ "Akşam yemeğinde kelebek makarna mı yemek istersin yoksa spagetti mi?" diye sordu. 

"Ne zamandır makarna ile besleniyorsun?" diye sordum. 

"Annemlerin evine gitmediğim her gün." deyince "Çekil mutfaktan ben halledeceğim," dedim.

Sadece Arkadaşız/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin