Haber

5.3K 357 340
                                    

"Alo Özlem hala."

"Oy benim güzel kuzum, Balım. Burada mimarlık kazanmışsın. Annen söyledi, nasıl sevindim. Anlatamam." diyen Özlem hala ile yüzümde mecburi bir gülümseme oluştu.

"Öyle oldu Özlem hala," dedim.

"Bizim oğlan da ODTÜ'de mimarlık okuyor. Ne güzel oldu! Sana derslerinde yardımcı olur. Buraya ne zaman geleceksin? Biz sana şimdiden ev bakmaya başlıyoruz. Geldiğinde beraber bakmaya devam ederiz." diye hevesle konuşan Özlem halanın sözünü kestim.

"Tabii bakarız Özlem hala."

"Ee ne zaman geleceksin?" diye sorunca "Daha sonuçlar yeni açıklandı. Ne zaman geleceğim net değil. Belli olduğundan da size de haber veririm," dedim.

"Heyecanla seni bekliyoruz." diyen Özlem halaya "Ben de gelmek için heyecanlanıyorum," dedim. 

"Bak enişten de işten geldi. Ona da bu kutlu haberi vereyim. Sonra tekrar haberleşiriz." deyince "Tamam Özlem hala. Sonra konuşuruz," dedim.

"Yanaklarından kocaman öpüyorum." diyerek telefonu kapatan Özlem hala ile anneme telefonunu geri verdim.

Telefonum çalmaya başlayınca arayana baktım. Cansel arıyordu. En yakın arkadaşım. Daha doğrusu tek arkadaşımdı. 

Telefonu açıp kulağıma götürdüm ve Cansel'in vereceğini tahmin ettiğim haberi duymayı bekledim.

"ODTÜ!" diye bağıran Cansel ile "Ben de ODTÜ!" dedim. 

"Gıda mühendisliği." diyen Cansel'e "İkimiz de hedefimizi tutturduk o zaman!" derken odama geçtim.

"Evin içinde hayvan gibi zıplamaktan başım dönmeye başladı!" diyen Cansel'e "Geri zekalı git otur bir yere," dedim.

"Oturamayacak kadar heyecanlıyım." demesi beni güldürürken yatağıma oturdum. 

"Yurtta kalacaksın, değil mi?" diye sordum.

"Öyle gözüküyor." deyince ofladım. 

"Benimkilerin yurda bakış açılarını biliyorsun. Küçük bir ev bakınacağız. Belki bir ev arkadaşı bulabilirim," dedim. 

"Senin işin de zor. Ev bakma işi ne olacak? Babanlarla Ankara'ya mı gideceksin?" diye sordu.

"Babamların işlerini biliyorsun, yoğun. Ankara'da annemin halası var. Onlar yardımcı olacak," dedim.

"Anladım. Yine konuşuruz." diyen Cansel'e "Aynen," dedim.

"Akrabalar arıyor kanka. Görüşürüz." diyen Cansel'e "Görüşürüz," dedim ve telefonu kapattım.

Sadece Arkadaşız/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin