Onayın

2.2K 202 29
                                    

Annem telefonu açınca "Alo, kızım nasılsın?" diye sordu.

"İyiyim anne, sen?" diye sordum.

"İyiyim kuzum. Yenice temizlik yaptım, kahvemi alıp balkona geçtim," dedi.

Gülümseyerek "İyi yapmışsın anne," dedim.

"Ee sen ne yapıyorsun? Batuğ ile anlaşabildiniz mi?" diye sordu annem.

"Şimdi Cansel ile evde oturuyoruz. Batuğ ile de anlaştık. Saygılı bir çocuk," dedim.

Cansel "Selam söyle." diye araya girince anneme "Cansel'in selamı var, bak sana," dedim.

"Oy güzel kızım benim. Sen de ona selam söyle." diyen annemle Cansel'e "Onun da sana selamı var," dedim.

"Bir anda beni niye aradın? Cansel ile otururken beni araman pek de mantıklı gelmiyor," dedi annem.

Alınarak "Aa illa bir şey olunca mı arıyorum?" diye sordum.

"Cansel ile birlikteyken anca bir şey isteyince ya da bir şey söyleyeceksen arıyorsun," dedi.

"Alındım ama anne!" dedikten kısa bir süre sonra "Aslında sana bir şey söylemek ve fikrini almak istiyorum," dedim.

"Bence de illa bir şey olunca aramıyorsun." diyerek benim lafımı bana söyleyen annem ile somurttum.

"Hadi söyle, ne oldu?" diye sordu annem.

"Buraya geleli birkaç gün oldu biliyorum ama şey birisi var gibi gibi," dedim.

"Kim kız? Batuğ mu? Başka biri mi? Daha okul açılmadı kimi buldun? Ay iyi biri mi? Saygılı mı?" diye sordu annem.

Derin bir nefes aldım ve "İyi birisi, saygılı da olduğunu düşünüyorum. Zaten öyle yakınım olacak diye bir şey yok. Sadece olabilme ihtimali var ve hani olacak olursa haberin olsun istiyorum." dedikten sonra "Senin de onayın olsun da istiyorum." diye ekledim.

"Kızım seni bu zamana kadar biz yetiştirdik. Senin adabını ve davranışlarını biliyorum. Yanlış, uygunsuz bir davranışta bulunmazsın. Sadece senin için hâyırlı olmayacak ise yaklaşma. Sana bir zararı olmasına izin verme. Rahatsız olduğun bir şey olursa da hemen bize haber ver. Orayı baban başlarına yıkar," dedi.

Annemin dedikleri beni gülümsetirken "Teşekkürler anne," dedim.

"Rica ederim güzel kızım. Her şeyden beni haberdar et." deyince "Merak etme, ederim," dedim.

"Hadi siz Cansel ile vakit geçirin." diyen anneme "Görüşürüz," dedim ve annem de "Görüşürüz." deyince telefonu kapattım.

Sadece Arkadaşız/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin