Kampüsün yakınlarında bulduğumuz bir kafeye oturduğumuzda Cansel'e bilinmeyen hakkında her şeyi anlatmıştım.
"Kızım aynı kitaplardaki gibi!" diye hevesle konuşan Cansel'e "Abartma. Sadece normal bir konuşma," dedim.
"Kusura bakma ama abartacağım. Lan bu Batuğ olmasın?" diye sordu Cansel.
"Kim olduğu hakkında hiçbir fikrim yok. Herkes olabilir," dedim.
Cansel fısıldayarak "Onu bırak da kim geliyor, bak," dedi.
Baktığı yere döndüğümde masamıza gelen Barın'ı gördüm.
Masamıza verdiğinde "Selam kızlar," dedi ve yanıma oturdu.
"Selam." diye mırıldandım.
Barın, Cansel'e döndü ve "Kusuruma bakma, tanışacak fırsat olmadı," dedi.
"Aslında ben de sizinle aynı liseye gittim. Balım ile aynı sınıftaydım." diye cevap verdi Cansel.
"Pardon, Cansel'di. Değil mi?" diye sordu Barın.
"Evet öyle." diyen cevap veren Cansel ile Barın "Balım'ı o kahve olayından ötürü hatırlıyorum. Seninle öyle bir muhabbetimiz olmamıştı diye tanıyamadım. Kusura bakma," dedi.
"Ne kusuru. Şimdi fark ettim de benim öğrenci işlerinde işim vardı. Sizi ekmem sıkıntı olmaz." diyerek ayağa kalkan Cansel'e gözlerimi pörtleterek baktım.
"Bence de sıkıntı olmaz." diyerek çantasını alıp giden Cansel ile içimden ona küfürler savurdum.
Bunu bilerek yapmıştı. Sırf biz yalnız kalalım diye!
Başta Batuğ'u tutup anonimi sevdi ama şu an beni Barın ile yalnız bırakıyor. Şerefsiz!
"Aslında seni bir konsere davet etmek için geldim." diye söze girdi Barın.
Kafeden çıkıp yol kenarında Batuğ ve arkadaşı ile karşılaşan Cansel'e bakıyordum.
Umarım Batuğ kafeye girip yanlış anlamazdı.
Çıkabilecek kavgalar aklımda dolanırken Barın'a döndüm. "Ne daveti?"
"Birkaç arkadaşımla arada çarşıdaki kafelerde sahneye çıkıyoruz. Bu akşam sekizde de sahne alacağız." dedikten sonra "Gelmek ister misin?" diye sordu.
"Çok isterim. Sahnede nasıl olduğunu merak ediyorum," dedim.
"Leyla Kafe'de sahne alacağız. Çarşıya gittiğinde kimse sorsan gösterir." deyince gülümseyerek "Orada olacağım," dedim.
"Bekliyor olacağım." diyerek masadan kalkan Barın "Şimdi arkadaşların yanına gitmem gerek. Birkaç prova yapacağız. Sonra görüşürüz," dedi ve "Görüşürüz." demem ile yanımdan ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Arkadaşız/Texting
Chick-LitÜniversiteyi kazanarak gittiği yeni şehirde kimden olduğunu bilmediği mesajlar almaya başlayan Balım'ın hikayesi...