Sabah olduğunda çalan kapı ile gözlerimi açtım.
Akşam pizzaları yedikten sonra odalarımıza çekilmiştik.
Oflayarak yataktan kalktım ve kapıya gittim.
Delikten baktığımda gelen Cansel'di.
Kapıyı açtım ve "Niye geldin?" diye sordum.
"Senin şu Esmer Şeker'ini bulacağız. Sen hala yatıyor muydun?" diye sordu.
Esmer Şeker'in derken bulunduğu ima ve sırıtışı oflattırmıştı.
"Evet," dedim ve içeri geçen Cansel'in ardından kapıyı kapattım.
Cansel'i takmadan banyoya gittim ve elimi yüzümü yıkadım.
Geri odama döndüğümde masaya bir not bırakıldığını gördüm.
Notu elime aldım ve okumaya başladım.
"Evden çıkıyorum, beni göremezsen merak etme.
-Batuğ""Şimdi bu Esmer Şeker'in hakkında ne biliyorsun?" diye sorarak içeri girdi Cansel.
"Üniversite üçüncü sınıf, esmer ve baş harfleri B ve K." dedikten sonra derin bir nefes verdim.
"Dün gece Esmer Şeker'i ile konuşurken Batuğ'un elinde de telefon vardı ve telefonu Esmer Şeker'i ile aynı anda kapattı," dedim.
"Başka bir şey var mı?" diye sordu Cansel.
"Eskiden beni tanıdığını da ima etmişti. Bu da Batuğ olma ihtimalini benim gözümde yükseltiyor," dedim.
"Evet, Batuğ ile çocukluktan beri tanışıyorsun ve küçükken onu namusuna almayı açık açık söylüyormuşsun ama benim bir fikrim daha var," dedi.
"Ne fikri?" diye sordum merakla.
"Barın Karasoy."
"Barın Karasoy'un da baş harfi B ve K harfi. Seni eskiden tanıyordu ve dün gece yaşadıklarınız da ayrı bir konu," dedi.
"Sen nereden öğrendin?" diye sordum merakla.
"Batuğ, Egemen'e anlatmış. Egemen de bana." deyince "Sen bu Egemen ile dün sohbeti ilerlettin," dedim.
"Dün sen gittikten sonra sohbet oldu işte. Neyse, sen şu Esmer Şeker'in ile konuşmayı tekrar okutsana. Bir şey merak ediyorum." deyince "Telefonum masada, aç ve oku sohbeti," dedim.
"Tamam." diyerek telefonumu eline alan Cansel konuşmaları okurken yatağımı toplamaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Arkadaşız/Texting
Chick-LitÜniversiteyi kazanarak gittiği yeni şehirde kimden olduğunu bilmediği mesajlar almaya başlayan Balım'ın hikayesi...