Arkadaşım

2.8K 242 173
                                    

Kafeden çıktığımda ayaküstü muhabbet eden Cansellerin yanına gittim.

"Selam," dedim gülümseyerek.

Batuğ bana gülümseyerek "Selam. Seni arkadaşım Egemen ile tanıştırayım. Okulun ilk senesi beraber kalıyorduk. Makine mühendisliği, ikinci sınıf öğrencisi," dedi.

Egemen'e baktım ve "Tanıştığıma memnun oldum. Ben de Balım," dedim. 

Egemen "Biliyorum. Batuğ bahsediyor." diyordu ki dediği şeyi fark etmiş olmalı ki "Bahsetti yani. Ev arkadaşı olmuşsunuz," dedi

Batuğ'a döndüğümde bana bakmıyordu. Ensesini kaşırken sanki şey gibiydi... Utanmış.

Egemen, Cansel'e döndü ve "Hangi bölümdesin?" diye sordu.

"Gıda mühendisliği." diye cevap verdi Cansel.

"Çok güzel bir bölüm." diyen Egemen'e Cansel "Teşekkürler. Senin ki de öyle," dedi.

Batuğ bana "Seni gezdirecektim ya bugün boşsanız hem seni hem de Cansel'e Ankara'yı gösterelim. Okul açılınca yoğun olacaksınız," dedi.

"Aslında güzel olur. Bizim de yapacak bir şeyimiz yoktu," dedi Cansel. 

"Aynen, saat daha erken. Hızlıca gezeriz," dedim. 

"Acelen mi var?" diye sordu Batuğ. Ona Barın'ın davetini söyleyip Barın'ı rahatsız etmesini istemiyordum. 

Bu yüzden "Hayır, sadece hava kararınca rahat gezemeyiz. Güneşli havada çevreyi incelemek daha rahat olur," dedim.

"Bu konuda Balım haklı. Geç olmadan gidelim." diye Egemen bana katılınca derin bir nefes verdim.

"Arabama geçelim öyleyse." diyen Batuğ ile yürümeye başlamıştık ki Cansel koluma girdi ve "Ne işin var?" diye fısıldadı. 

Önümüzde yürüyen Batuğlara baktıktan sonra bizi duymadıklarına emin olunca fısıldayarak konuşmaya başladım.

"Barın arkadaşları ile birlikte akşam sahne alacakmış. Benim de gelmemi istedi."

"Keşke kalkmasaydım be! Beni de davet ederdi." deyince "Şansına küs." diye fısıldadım. 

Cansel somurturken öndeki Egemen'i işaret ederek "İyi çocuğa benziyor," dedim imayla. 

"Balım!" diye tıslayan Cansel'e "Makine mühendisliği de iyi iş. Zeki çocuk, tipi de var. Nazik görünüyor," dedim. 

Cansel kolumu çimdirince ufak bir çığlık attım. 

Batuğlar bana döndüğünde Batuğ endişeyle "İyi misin? Ne oldu?" diye sordu. 

"Neredeyse düşüyordum ama Cansel sağ olsun tuttu," dedim. 

"Düz yolda bari dikkat et." diyen Batuğ'a "Tabii," dedim ve Cansel'e kötü bir bakış attım.

Sadece Arkadaşız/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin