Alarmın çalan o iğrenç sesiyle yüzümü buruşturdum.
Üzerimdeki örtüyü ayağım ile tekmelenirsen saatin erkenliğinden dolayı söyleniyordum.
Gözümü daha doğru düzgün açamasam da yataktan doğruldum ve alarmımı kapattım.
Gözlerim kapalı yataktan kalkınca ayaklarımı sürükleye sürükleye banyoya gittim.
Kapıyı açıp musluğu açtıktan sonra yüzümü yıkamaya başladım.
"Banyo dolu!" diye bağıran Batuğ ile gözlerim kocaman açılırken refleks olarak ona döndüm.
Duşakabinde olan Batuğ'u görmem ile hızla arkamı döndüm.
Duşakabinin camlarının buğulu olması yanlış bir şey görmemi engellemesine rağmen buğulu camın ardında çıplak olduğu fark ediliyordu.
Çekinerek "Ben çok özür dilerim. Uykum vardı ve öyle uyku sersemliği ile geldim. Of, çok çok özür dilerim. Böyle olsun istemezdim," dedim.
Duşakabinin kapısının açıldığına dair ses duyulunca kapıya doğru yakınlaştım.
"Bir dahakine kapıyı kilitleyeceğim." deyince "Sende de suç var! Duştaysan niye su açık değil? Su sesini duyup girmezdim," dedim.
"Çünkü duştan çıkmaya hazırlanıyordum." deyince "Bunu beklememiştim." diye mırıldandım.
Batuğ yanımdan geçip odasına giderken önce gözümü kapatsam da sonradan arkasından baktım.
Beline sardığı havlu ile onu süzmem kolay olurken Batuğ "Arkamdan beni dikizlemeyi kes." diye uyardı.
Bu beni daha da utandırırken hızla odama geçtim.
Valizini açarken yatak dikkatimi çekti. Gece üzerine yattığım örtü hariç bir örtü daha vardı.
Sabah uyku sersemliğinden fark etmediğim bu örtüyü büyük ihtimalle gece Batuğ üstüme örtmüştü.
Zaten başka bir açıklaması da yoktu. Evde tek ikimiz varız.
Örtüyü umursamadan valizimden siyah kot pantolonumu ve kırmızı tişörtümü çıkarıp giydim.
Odamdan çıktığımda Batuğ da odasından çıkmıştı.
"Banyo olayı için tekrar özür dilerim," dedim.
"Unuttum bile." deyince tebessüm ettim.
"Kahvaltıyı hazırladım. Harika bir aşçı değilim ama birkaç şey becerebiliyorum. Kahvaltıyı yapalım, sonra benim de okulun yakınında işim var, beraberiz gideriz," dedi.
"Olur." diye cevap verdim ve mutfağa geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Arkadaşız/Texting
ChickLitÜniversiteyi kazanarak gittiği yeni şehirde kimden olduğunu bilmediği mesajlar almaya başlayan Balım'ın hikayesi...