Romantik

2.3K 196 61
                                    

"Aşık mı?" diye sordum şaşkınlıkla.

"Evet, ne var bunda?" diye sordu Esmer Şekeri.

"Benden sadece hoşlandığını sanıyordum."

"Aşk çok başka bir şey."

"Yani aşık olmak..."

"Hoşlanmak; hoş bulmak, zevk almak, beğenmek, sevmek demektir. Aşık olmak ise yaşamında devamlı olarak hissedebileceğin bir duygu değil."

"Aşık olmak bir kişiye yoğun bir sevgi bağı ile bağlanmaktır."

"Aşk içinde birçok duyguyu barındırır."

"Yani bu çok özel bir duygu. Kutsal..."

"Bana aşık olduğuna emin misin?" diye sordum.

Çok heyecanlanmıştım. Bana aşıktı! Yanaklarımın yandığını hissediyorum!

Cansel mesajlaşmayı okuması ile "Oha!" diye bağırdı.

"Çok heyecanlandım lan." diyen Cansel'e "Sen bir de onu bana sor," dedim.

"Tamam, şu an yazıyor. Sakin olalım." diyen Cansel'e uyarak sakinleşmek için derin nefesler alıp verdim.

"Aşkıma dair hem ruhsal hem de fiziksel şeyler hissediyorum." yazan Esmer Şeker'ine "Nasıl?" diye sordum.

"Sürekli yanında olma isteğim, seni kıskanmam, bitmek bilmeyen özlemim, seni başkasıyla paylaşmamak istemem ruhsal hissettiklerim."

"Kalp çarpıntısı, iştahsızlık, elimin terlemesi, başımın dönmesi ve uykusuzluk ise fiziksel olarak hissettiklerim."

Esmer Şekeri'nin yazdıklarını okuyan Cansel "Bu sana abayı yakmış!" diye bağırdı.

"Çok heyecanlı!" diye bağırdım.

Cansel "Bence de öyle! Eniştem çok romantik! Bayıldım!" dedi.

"Evet!" diye bağırmıştım ki Cansel "Eniştem olduğunu kabul ettin," dedi.

Bıkkınlıkla "Her dediğimden bir anlam çıkarma, Cansel. Sadece heyecandan romantik olduğunu kabul ettim. Enişten olduğunu değil," dedim.

"Tabii, tabii öyledir." diyen Cansel ile ofladım.

"Cansel seni deşerim burada. Uğraşma!" dedim.

"Tamam, sustum. Hadi sen Esmer Şeker'ine cevap ver," dedi.

Yine Esmer Şeker'ine derken baskı yapmıştı ama şu an ona kızamayacak kadar heyecanlıyım.

"Anlıyorum..." yazdım.

"Dahası da var." yazan Esmer Şeker'ine "Demek istersen hepsini dinlemek, bilmek isterim." yazdım.

"İstemen yeter." yazınca tebessüm ettim.

Sadece Arkadaşız/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin