Medyadaki Ayşe
"Öyle bir herife verdiğin sevgiye yazık," dedim.
"Sevdiğin kızın annesinin üvey kuzeniyim demiştin. Yanlış anlamadıysam evlatlıksın, değil mi?" diye sordu.
"Evet. Ailem ben küçükken vefat etmişler. Doğru düzgün de akraba falan yok. Mecbur çocuk esirgeme beni aldı. Üvey annem ve babamın ise çocukları olmuyor diye beni evlat edindiler." diye yaşadıklarımı anlattım.
"Benim de babam yedi sene önce vefat etti. Annem ise ondan sonra kafayı iyice bozdu. Aramız hep kötüdür. Tam düzeliyor derken bu beni aldatan sevgilim, daha doğrusu eski sevgilim çıkageldi." dedikten sonra derin bir nefes verdi.
"Annem bu çocuktan olmaz, düzgün bir şeye benzemiyor, demesine rağmen bu çocukla sevgili oldum ve annem haklıydı. Hem annem ile aram daha da kötü oldu hem de aldatıldım," dedi.Gözyaşlarını elinin tersi ile sildikten sonra konuşmasına devam etti.
"Şimdi anneme gidip aldatıldım diyerek ağlayamıyorum. Çünkü biliyorum, ne teselli eder ne de yanımda durur. Ben demiştim diyerek kavga çıkarır."
"Sende durumlar benden de betermiş," dedim.
"Acının büyüğü, küçüğü olmaz. Acı, acıdır." demesi ile tebessüm ettim.
"Haklısın galiba."
Ayağa kalkarken "Buraya da kafamı toparlamak için gelmiştim," dedi.
Çevreye bakındıktan sonra "Karanlıkta, tek başına böyle bir yere gelmen güvenli mi?" diye sordum ve ayağa kalktım.
Bana bakarak "Bunu düşünebilecek kadar aklım başımda mı sanıyorsun?" diye sordu.
"Sen de haklısın," dedim.
"Bu arada ben Ayşe." deyince "Ben de Batuğ," dedim.
"Basketbol oynamayı sever misin, Batuğ?" diye sorunca "Severim," dedim.
Basketbol topunu yerde birkaç kez sektirdikten sonra bana topu bana atınca birkaç kez sektirdikten sonra potaya üçlük bir sayı attım.
"Başarılı." diyen Ayşe'ye "Okuyor musun, Ayşe?" diye sordum.
"Hemşirelik, üçüncü sınıf." demesi ile "Mimarlık, üçüncü sınıf," dedim.
"Ankara üniversitesi, sen?" diye sorunca "ODTÜ," dedim.
Ayşe basket topunu alırken "Zeki çocuk, seni baskette yeneceğime iddiaya varım," dedim.
"Yanıldığını göstereceğim," dedim gülümseyerek ve sektirdiği topu hızlı bir hamlede aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Arkadaşız/Texting
Literatura FemininaÜniversiteyi kazanarak gittiği yeni şehirde kimden olduğunu bilmediği mesajlar almaya başlayan Balım'ın hikayesi...