Anonim

3.7K 302 267
                                    

İşim bitince kampüsten çıktım. Batuğ beni bıraktığında işin bittiğinde kampüsün girişinde buluşalım demiştik. 

Telefonuma gelen mesaj ile merakla telefonu açıp gelen mesaja baktım. Kayıtlı olmayan bir numarandı.

"Birisi sana çok güzel olduğunu söylemeli."

Kaşlarım çatılırken "Ne?" diye yazdım. 

"Kampüse girdiğindeki halini görmen lazımdı. Fazla güzel, fazla tatlıydın." 

Gelen mesaj rahatsız ederken numaramı nereden bulduğunu düşünüyordum. 

Kampüste telefon numaramı bir kadın görevliye vermiştim sadece. Orada mı duydu ki?

"Kimsin?" diye sordum. 

"Anonim." yazması ile derin bir nefes verdim. 

Telefon numarasına baktım ve ortak bir grupta var mıyız diye baktım. Hayır, yoktuk.

"Senin gibi işsizler ile uğraşacak zamanım yok. İyi günler." yazdım ve telefonu kapattım.

Tam o sırada Batuğ arabayla gelince hiçbir şey demeden ön taraftaki yolcu koltuğuna oturdum. 

"İşlerini halledebildin mi?" diye soran Batuğ'a "Evet, hallettim," dedim. 

"Başka bir işin var mı yoksa eve süreyim mi?" diye sordu. 

"İşim yok." diye cevap verdim. 

Batuğ "Tamam o zaman," dedi ve arabayı sürmeye başladı. 

Yine mesaj gelince derin bir nefes verdim ve mesaja girdim. 

"Bu kadar kaba olma lütfen."

"Sadece senden hoşlanıyorum." 

Gelen mesajlar sinirimi bozarken "Akıllısı beni bulmaz." diye mırıldandım ve cevap yazdım.

"Dalga mı geçiyorsun koçum? Bir kez gördün? Ne hoşlanması?"

"Kafayı mı sıyırdın?"

"Bir sorun mu var?" diye soran Batuğ'a "Yok bir şey," dedim. 

"Emin misin?" diye sorunca "Evet, sadece arkadaşımla mesajlaşıyorum." diye yalan söyledim. 

Batuğ konuyu uzatmayınca tekrar gelen mesaja baktım. 

"Belki seni daha önceden beri tanıyorumdur ve kader yollarımızı tekrar buluşturmuştur." yazması ile kaşlarımı çattım. 

"Adam gibi söylesene, kimsin?" diye sordum. 

"Eğer kim olduğumu söylersem hem heyecanı gider hem de benden uzaklaşırsın." yazdığı şey ilgimi çekmedi değildi. 

Yine de kendini anonim diye tanıtan birisi ile konuşacak değildim. 

Arabada telefona baktım diye midem bulanmaya başlarken telefonu kapattım ve camı açtım.

Sadece Arkadaşız/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin