Sanmıştım

2.1K 191 89
                                    

"Böyle bir zamanda, böyle bir şarkı... Büyük başarı," dedi Okan Bey.

"Ağzım açık şarkıyı dinledim. Sözlerin barındırdığı duygu ve anlam büyüleyiciydi," dedi Hande Hanım.

Sibel Hanım gülümseyerek "Yetmiş kişiden tam puan aldın. Bence bunun üzerine bizim bir şey dememiz bir şeyi değiştirmiyor," dedi.

Barın bu denilenlere tebessüm ederken Okan Bey "Söylerken hissediyor gibiydin. Bu şarkının bir anlamı var mı?" diye sordu.

"Evet, var." diyen Barın ile tebessüm ettim.

"Anlatmak ister misin?" diye sordu Hande Hanım.

"Bu şarkıyı yazdığım kız şu an başka birisi ile birlikte. Anlamını açıklarsam pek uygun olmaz." diyen Barın ile kimse onu zorlamamıştı.

Kısa bir konuşma sonra Barın arka tarafa gönderilirken Cansel "Yanına git." diye fısıldadı.

"Nasıl?" diye sordum.

"Git ve onunla konuş. Seni Batuğ ile birlikte sanıyor," dedi.

"Peki." diye mırıldandım ve oturduğum yerden kalktım.

Batuğ "Nereye?" diye sorunca cevap vermedim.

Hızlıca arka tarafa geçtiğinde yarışacak olan yarışmacıları gördüm. Hepsi çok heyecanlıydı.

Görevlilerden birinin yanına gittim ve "Sahneye çıkmış olan yarışmacılar nereye gidiyor?" diye sordum.

"Hanımefendi buraya girmemeniz gerekiyor." diyen görevliye "Az önce sahneden inen yarışmacı ile konuşmam gerekiyor. Çok önemli," dedim.

"Üzgünüm hanımefendi." demesi ile derin bir nefes verdim.

"Bakın, o yarışmacı ile konuşmam lazım. Çok önemli," dedim.

"Balım." diyen arkamdaki ses ile hızla arkama döndüm.

Barın'ı görmemle birlikte "Selam," dedim.

"Gelmeni beklemiyordum." deyince "Ben de o şarkıyı beklemiyordum," dedim.

"Batuğ bir şey dedi mi?" diye sordu Barın.

"Pek konuşacak vakit olmadı," dedim.

"Zaten ben olduğumu biliyordun ama bu şarkı galiba olaylara daha da açıklık getirdi," dedi Barın.

"Aslında... Pek anlamamış olabilirim." diye mırıldandım.

Barın gülerek "Ne?" deyince "Batuğ olduğunu sanmıştım," dedim.

"Batuğ mu?"

Sadece Arkadaşız/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin