"Barın!" diye bağırıp çevreye bakarken ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.
Bir anda sağlık personelleri ve polisler dükkanın önüne uçuşmuştu.
"Balım!" diyerek gelen Barın'a baktım ve endişeyle "İyi misin?" diye sordum.
Vurulan Barın değil, hırsızdı. Onu da kolundan yaralamışlardı.
"Evet, ya sen?" diye sorunca "İyiyim galiba," dedim.
Barın derin bir nefes alırken Batuğ hiçbir şey demeden bize bakıyordu.
"Ne olduğunu polis memurlarına karakola gidip olanları anlatmak gerek," dedi Barın.
"Ben polis memuru ile konuştum. Balım'ı şimdi karakola götüreceğim." diye araya girdi Batuğ.
"İyi o zaman." diyen Barın'a tam bir şey diyecekken Barın'ın, dükkanın anahtarlarını aldığı adam yanımıza geldi.
"Siz iyi misiniz gençler?" diye sordu adam.
Barın ikimizin adına "Evet abi, iyiyiz." diye cevap verdi.
"Siz olmasanız o hırsız tüm dükkanımı soyacaktı," dedi adam.
"Sadece şans eseri hırsız ile aynı anda dükkandaydık," dedi Barın.
"Polis beyler benimle konuşmak istiyormuş, görüşürüz." diyerek giden adama "Görüşürüz." dedik.
"Biz de gidelim." diyen Batuğ'un üzerine Barın'a "Görüşürüz." diye mırıldandım ve Batuğ'un arabasına bindim.
Batuğ da şoför koltuğuna oturduktan sonra ceketini çıkardı ve bana uzattı.
"Hava soğudu, giy." deyince ceketini aldım ve giydim.
Batuğ arabayı çalıştırırken "Bana kızgın mısın?" diye sordum.
"Hayır, niye kızgın olayım?" diye sordu.
"Barın'ı sevmiyorsun ve ben sen sinirlenme diye Barın ile buluşacağımı söylemedim," dedim.
"Balım eğer biriyle buluşmak veya gezmek istersen buna karışamam. Evet, ilk başta seni Barın'ın yanında gördüğümde iyi bir tavır sergilemedim ama bu ona karşı olan bir tepkiydi. Şimdi onunla vakit geçirmek istersen seni anlarım. Sonuç olarak arkadaşın," dedi.
Bu dediğine gülümsedim ve "Anlayışın için teşekkürler," dedim.
"Sadece bir dahakine nereye gideceğini ve ne zaman döneceğini bana da söyle. Evde merak ediyorum," dedi.
Sırıtarak "Tamam anne," dedim.
Batuğ da bu dediğime gülünce derin bir nefes verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Arkadaşız/Texting
ChickLitÜniversiteyi kazanarak gittiği yeni şehirde kimden olduğunu bilmediği mesajlar almaya başlayan Balım'ın hikayesi...