Balım

3.5K 267 246
                                    

Eve geldiğimde gelen mesajlara baktım. Cansel ve anonimden mesajlar vardı. WhatsApp'a girdim ve Cansel'in mesajına girdim. 

"Kankaaa"

"Akşam geliyorum!"

"Annemle birlikte geleceğiz."

"Annem beni yerleştirdikten sonra geri dönecek." 

Mesajları okuduktan sonra hızla cevap yazdım. 

"Karşılamamı ister misin? Saat kaçta geliyorsunuz?" 

Cansel mesajım ile anında aktif olurken anonimden de mesaj geldi. 

"Birazdan uçağa geçeceğiz."

"Sen de bilmiyorsun buraları. Otur oturduğun yerde. Biz gideriz." 

Cansel'in yazdığı mesajın haklılık payı vardı. Karşılamaya gitsem bile bir işe yaramazdım.

"İlk fırsatta bulaşalım ama." yazdım. 

"Tamam, yarın buluşuruz. Şimdi uçağa geçeceğiz. Görüşürüz." yazan Cansel'e "Görüşürüz." yazdım ve anonim ile sohbete girdim. 

"Balım"

"Konuşmayacak mısın?"

"B"

"A"

"L"

"I"

"M"

"Balım!"

"Gerçekten senden hoşlanıyorum." 

"Sadece açılamıyorum."

"Çevrimiçi oldun!"

"Lütfen mesajlarıma bak." 

"Balım!"

Mesajları okuduktan sonra "Ne var lan, ne var?" diye yazdım. 

Anonim mesajımı görünce "Bildirimlerin tüm ceddini belledin. Ne var?" yazdım. 

"Senden çok hoşlanıyorum." yazması ile "Eyvallah kardeşim." yazdım. 

"Ciddi misin? 

"Sana, senden hoşlandığımı söylüyorum. Sen bana eyvallah diyorsun."

"Ha bir de kardeşim!"

Anonimin yazdığı mesajlara karşılık olarak "Tanımadığın birine ne dememi bekliyorsun? Bebeğim, aşkım falan mı?" diye sordum. 

"Evet." diye yazdıktan sonra sırıtan bir sticker atınca güldüm. 

Stickeri kaydettikten sonra "Seni tanısam bile bunları demem. Boşuna şansını zorlama." yazdım.

"Üzdü." yazınca "Bence şu an sana cevap verdiğim için sevinmelisin. Normalde olsa engel atardım." yazdım. 

"Teşekkürler balım." 

"Bu arada ismin olan Balım değil. Seslenme, sevgi sözcüğü olan balım. Yani şey Bal'ım." yazınca gülümsedim. 

Bu mesajı çok komik ve şapşalca gelmişti. 

"Anladım." yazdım. 

"Yazmak için cesaret bulduğum ilk an sana açılacağım." yazmasına "Bekliyor olacağım." yazdım.

"Film izlemek ister misin?" diye seslenen Batuğ'a "Olur," dedim ve oturma odasına gittim. 

Merakla "Filmin türü ne?" diye sordum.

"Komedi." diyen Batuğ ile yanına oturdum ve "Komedi severim. İzleyelim," dedim. 

"Peki o zaman." diyerek filmi başlatan Batuğ ile arkama yaslandım.

****

WhatsApp uygulamasını kullanmayanlar için şöyle ufak bir açıklama yapmak istiyorum. 

Sürüm 2.18 ile gelen yeni işleve ulaşmak için emoji ve GIF menülerinin yanında beliren üçüncü simgeden ulaşılan stickerler aynı küçük fotoğraflar gibi. 

Çıkartmalar tam olarak 512 x 512 piksel olmasının yanı sıra her bir çıkartmanın boyutu 100 KB'tan küçük olmalıdır.

Bu küçük fotoğraflara benzeyen stickerler aynı zamanda hareketli de olabiliyor. 

Bu stickerler paketler halinde bulunuyor ve her paketin kendi adı mevcut. İsteyen herkes kendi stickerini da oluşturabiliyor. 

Birisine sticker attığınızda stickeri attığınız kişi stickerin üzerine basıp hem stickerın bulunduğu paketin adına ulaşabilir hem de kaydederek kendi sticker bölümüne de ekleyebilir. 

Umarım güzelce açıklayabilmişimdir. Seviliyorsunuz...

Sadece Arkadaşız/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin