Umarım

2K 183 62
                                    

"Batuğ... Özür dilerim. Sana bunları hissettirme hakkım yok."

Gözlerim dolarken Batuğ bana doğru bir adım attı ve çenemi tutup yüzümü yüzüne çevirdi.

Gözlerimi kaçarken Batuğ "Bana bakar mısın?" diye sordu.

Çekinerek Batuğ'a baktığımda bana gülümsedi ve "Onu seviyor musun?" diye sordu.

"Evet."

"Onunla mutlu musun?" diye sorunca tekrar "Evet," dedim.

Batuğ bana sarıldı ve "Nasıl mutlu oluyorsan öyle yaşa bu hayatı. Eğer Barın seni üzerse de bana gel, ona dersini veririm," dedi.

Bu dediğine gülümseyerek "Veda konuşması yapma. Ben senin ev arkadaşınım," dedim.

"Geçici." diyen Batuğ ile kaşlarımı çattım ve ona baktım.

"Gitmemi mi istiyorsun? Öyle ise istemeye devam et. Evinden ayrılmayacağım," dedim.

"Buna çok sevinirim." diyen Batuğ'a gülümsedim ve "Ayrıca kuzeniz. İstesen de istemesen de beni göreceksin," dedim.

"Annenin kuzeni." diyen Batuğ'u duymamazlıktan geldim.

"Balım, Batuğ." diyerek yanımıza gelen Barın'a baktım.

Batuğ ile zaten anlaşamıyordu. Umarım kavga etmezler.

Batuğ "Tebrikler." deyince erkekle tokalaştılar ve Barın "Eyvallah," dedi.

"Emin değilim diye soracağım. Şu an aranız mı düzeldi?" diye sordum.

Batuğ, Barın'a baktı ve "Bizim aramız neden bozulmuştu, hatırlıyor musun?" diye sordu.

"Aradan üç sene geçti. Hatırlamıyorum." diyen Barın'ın üzerine "Sizi aptallar. Madem hatırlamıyorsunuz, niye küssünüz?" diye sordum.

İkisi de küçük çocuk gibi gözlerini kaçırınca güldüm.

"Egemen ve Cansel yalnız mı kaldılar?" diye sordum merakla.

"Sohbete dalmışlardı. Gittiğimi bile fark etmemişlerdir," dedi Batuğ.

Sırıtarak "Çöpçatanlık damarım şişti," dedim.

"Aman şişmesin, daha beni ile Barın'ı ayırt edemiyorsun." diyen Batuğ ile kaşlarımı çattın.

"Bu arada bizim sahne arkasında yaşadıklarımızın bir kısmı seyircilere yansıtılmış. Canlı yayında olduğumuza göre şu an bu programı izleyen herkes ilişkimizi biliyor," dedi Barın.

"Umarım annem ve babam şarkı yarışması yerine o sevdikleri bilgi yarışmasını izliyordur," dedim.

"Umarım." diye mırıldanan Barın'ın ardından Batuğ da "Umarım," dedi.

Sadece Arkadaşız/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin