ꨄ︎Who Is Chanyeol?

644 84 347
                                    

📌(26.05.2021/ 16.30...Kolay gelsin!!)

-Sen burada bekle Chan. Bir yere uğramam gerekiyor, sonra beraber gideceğiz sana anlattığım abiye.

-Chan mı?

-Bence çok yakıştı:) Kendini Chan diye tanıt insanlara, bırak özel ismin sana saklı kalsın.

-Senin yaptığın gibi mi? Neden ismimi başkalarından gizleyim ki?

-Ya ismin sana eski acılı anılarını hatırlatıyorsa, o zaman gizlemek istemez misin Yeollie?

Uzun çocuk son kelimeyi duyar duymaz yapışmıştı Esmer'in yakasına.

-Ağzına alma o ismi! Sadece annem öyle seslenebilir bana, anladın mı?

Esmer çocuk bu kadar tepki almayı beklemiyordu, sakinleşmesini titreyen elleri ile işaret etmeye çalıştı.

-T-tamam, bırak yakamı lütfen, acıyor. Demem bir daha.

-Bir daha asla demeyeceksin Jongin! Ayrıca kimseye de söylemeyeceksin.

-S-sen de Jongin yerine Kai dersen neden olmasın?

Uzun çocuk yakasını sertçe bıraktıktan sonra geri yerine oturmuştu.

-Çabuk ol Kai, bekliyorum burada.

-Hayhay Chan:)

Esmer çocuk konuşmasını bitirdikten sonra arkasını dönüp gideceği yere doğru adımlarını atmaya başlamıştı. Chanyeol tam da beklediği ve istediği gibi çıkmıştı. Bu yüzden mutluydu.
~
İçeriye girdiğinde herkes yerinde oturuyordu. Oradakilere selam verdikten sonra kapıyı tıklayıp odaya girdi.

-Hyung b-ben geldim.

-Ooo, Kai? Sana en son buraya geldiğinde ne demiştim?

-Yanında iyi dövüşen bir takım arkadaşı bulmadan gelme d-demiştin.

-Sadece iyi dövüşen mi?

-H-hayır, uzun ve yakışıklı olsun demiştin.

-Peki sonuç?

-Buldum hyung. Hem de saydıklarımın hepsini taşıyan birini.

-Vay, buldun demek. Nerede peki? Yapacağı şeyleri anlattın mı ona?

-Buralarda hyung a-ama...

-Ne ama?

-O çok masum hyung. Üstelik çok zeki. Neden onu bulmuşken pis işlere sürükleyesin ki?Bak hem sana korumalık yapar, hem de oku-

-Ne anlatıyorsun sen çocuk? Asıl onu bulmuşken nasıl karıştırmam işlerime? Korumalığımı da yapar, araba da çalabilir. Ne var bunda?

-Y-ya kabul etmezse?

-O zaman ikiniz de s*ktirip gidersiniz geri çöplüklerinize.

Esmer çocuk kararsız kalmıştı. Uzun'un suç işleyecek birisi olmadığını anlamıştı, fakat rahata kavuşmasının tek yolu buydu.

-Peki, kabul hyung, ama benim de bir şartım var. Karşılığında ikimizin de okula gitmesine izin vereceksin!

Sinirlenen adam, kendinden 20 yaş küçük çocuğun yakasına yapışmıştı.

-Sen kim oluyorsun da bana şart koşuyorsun çocuk?

-A-ama ikimiz de biliyoruz böyle bir çocuk bulamayacağını hyung. O şuan sadece bana güveniyor. Kaçırmak istemezsin bu fırsatı.

Who's Harder? |Chanbaek| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin