9-Kiss For Sorry

304 48 262
                                    

(19.09.2021/21:40..Uyumak istiyorum.)

"-Birinin kalbini kırarsam kendimi nasıl affettirmeliyim anne?

Bayan Park biraz düşünmüştü. 5 yaşındaki oğlu, köpeğinin ona küstüğünü düşünüp kalbini almak istiyordu. Gülümseyip minik oğluna döndü.

-Onu öpmelisin Yeollie, sıcak ve sevgi dolu bir öpücük her şeyin ilacıdır. Bak bunun gibi:

Bayan Park eğilip oğlunun saçlarından öpmüş, sonrasında sarılmıştı. Chanyeol kastettiği şeyi hissederek anladı.

Ardından annesinin kollarından ayrılıp köpeğinin ağzından öptü.

Annesi gülmüştü bu duruma.

-Ama ben seni saçlarından öpmüştüm Yeollie?

Chanyeol köpeğini severken cevapladı:

-Sen bana bir öpücüğün iyi geldiğini söyledin, nereden olması gerektiğini değil annecim."

ꨄ︎

-Doğru duydum değil mi, seni lunaparka götürmemi istiyorsun?

Chanyeol küçümser bir şekilde sorduğunda, Baekhyun hevesle onaylamıştı.

-Cidden kaç yaşındasın?

-17 yaşındayım, yakında 18 olacağım. Başka soru?

Baekhyun karşıdaki imalı bakışlardan sıkılıp oflayarak cevaplamıştı. Uzun çocuk hala ciddi olup olmadığını anlayamamıştı.

-Baekhyun cidden...Başka oyun arkadaşları bu-

-Şimdi istiyorum Chan! Dediğin şey ağırdı unutma. En azından bunu hakediyorum.

-Yok sen ciddisin?

-E günaydın?

-Ama neden?

(Y.N:kındee wee ŞQÜZÖWĞZÖWPSL)

-Çünkü neden olmasın?

Bu sefer oflayan Chanyeol olmuştu. Karşısındaki zengin çocuk ciddiydi. Zengin çocuğun neden böyle çocuksu bir şey istediğini anlayamasa da, kabul etmekten başka çaresi yoktu.

-Çok inatçısın Baekhyun...

-Bu bir evet mi?

Baekhyun meraklı bakışlarla sorduğunda Chanyeol arkasını dönüp gidiyordu.

-Hazırlan, akşam 7'de ararım seni.

-Ama telefonum yok?

-O zaman babanı ararım!

Chanyeol bağırdığında Baekhyun arkada güçlükle duymuştu. Ciddi ciddi bu çocukla lunaparka gideceğine inanamıyordu.

Chanyeol gittiğinde zengin çocuk bir başına kaldı. Ne yapacağını bilmiyordu.

-İyi de ben şimdi götürür diye düşünmüştüm...Bu aptal çocuk!

Kısa süre sonra bastıran yağmur sinirini hatsafaya çıkarmıştı. Keşke kahyaya gitmemesini söyleseydi. Hem bir kenara fırlatması yüzünden şemsiyesiz, hem de uzun çocuk yüzünden telefonsuzdu şu an. Ne yapacağını bilmeyip kaldırım taşının üstüne oturdu. Elleri çenesinde, yağmurun durmasını beklemeye karar verdi. Çok geçmeden, 1 ya da 2 dakika sonra ıslanmadığını farketti. Önce yağan yağmura baktı, sonra başını kaldırıp tepesindeki şemsiyeye.

Who's Harder? |Chanbaek| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin